سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش ماساژ و شرایط آن؟

بعد از رفتن به مدرسه ماساژ درمانی ، اخذ مجوز برای تمرین و در نهایت راه اندازی فروشگاه ، آخرین چیزی که بسیاری از متخصصین ماساژ می خواهند درباره آن فکر کنند پرداخت مالیات فروش دولت است. شکی نیست که ماساژ درمانی خدمات بسیار ارزشمندی ارائه می دهند ، اما ایالت ها غالباً درمورد مالیات بر ماساژ اختلاف نظر دارند.

 

قبل از اینکه خود را از وزارت خزانه داری محلی یا ایالتی خود دریافت کنید و درخواست مالیات فروش از سال های گذشته را دریافت کنید ، اطمینان حاصل کنید که قوانین مالی مربوط به تجارت ماساژ درمانی خود را همه بدانید.آموزش ماساژ.

اکثر متخصصین ماساژ درمانی نیازی به پرداخت مالیات فروش مشتریان خود ندارند. با این حال ، برخی از دولت های محلی و ایالتی ماساژ درمانی را در یک دسته مالیات قرار می دهند - به طور معمول آن را یک سرویس شخصی یا لوکس می دانند. لیست زیر یک راهنمای مطلق در مورد مکانهای پرداخت ماساژ درمانی نیست. بلکه این نمایندگی از قوانین مالیاتی در ایالت های خاص ایالات متحده و شهرداری ها است که یک متخصص ماساژ درمانی می تواند مسئول جمع آوری مالیات بر فروش باشد. همیشه برای درمانگران مهم است که قوانین مالیات را در هر مکانی که انجام می دهند به طور کامل بررسی کنند ، با تشخیص اینکه قوانین به طور مداوم در حال تحول هستند و ممکن است دارای نقاط ضعف اساسی باشند.آموزش طب سنتی.

بسته به جزئیات مختلف ، تمرین ماساژ درمانی در پنج مکان زیر ممکن است نیاز به در نظر گرفتن مالیات فروش در هزینه شما داشته باشد:

اوهایو - از اول اوت سال 2001 ، ایالت اوهایو دامنه ماساژ درمانی را افزایش داد تا شامل مالیات شود. باب تفت ، فرماندار اوهایو ، خانه بیل 95 را به تصویب رساند ، که اساساً مبنای مالیات فروش این ایالت را به 6 درصد افزایش داد و مفاد آن را گسترش داد تا شامل ماساژ درمانی شود. با این حال ، ماساژ درمانی که توسط پزشک انجام و یا تجویز شده است ، از جمع آوری مالیات فروش معاف است. علاوه بر این ، پزشکان متخصص باید بسته به شرایطشان ماهانه ، سه ماهه یا نیمه سالانه مالیات را بازپرداخت کنند و به شدت برای ترغیب سوابق تجاری که مستندات آن از پرداخت مالیات معاف است ، تشویق می شوند.

نیوجرسی - در تاریخ 1 اکتبر 2006 ، مالیات بر فروش ماساژ ، بدن و خدمات جسمی که در نیوجرسی ارائه می شود اعمال می شود. اگر پزشک پزشکی ، پزشک متخصص پوکی ، دندانپزشک ، طب سوزنی ، کایروپراکتور ، فیزیوتراپی ، پرستار ثبت نام شده ، پدیاتریست یا یک ماما دارای مجوز ، ماساژ درمانی را در محدوده مجوز خود اجرا کند ، جمع آوری مالیات فروش لازم نیست. مشابه قانون اوهایو ، تجویز پزشک ممکن است معاف باشد. نسخه ای برای ماساژ درمانی باید توسط پزشک متخصص مجوز ، استئوپات ، کایروپراکتور ، پدیاتریست ، دندانپزشک یا روانشناس با دکترای روانشناسی برای بیمارانی نوشته شود که پزشک پزشکی ، استئوپات ، کایروپراکتور ، podiatrist ، روانشناس یا دندانپزشک در حال ارائه درمان است یا خدمات مشاوره در محدوده مجوز وی.آموزش پوست و زیبائی skin care.

مینه سوتا - در مینه سوتا ، ماساژ درمانی که خدماتی را انجام می دهد که به منظور معالجه بیماری ، جراحت یا بیماری نیست ، مشمول مالیات فروش است اما مسئولیت مالیات مینسوتا کار (Cafe) نیست. اگر ماساژ به عنوان درمانی برای بیماری ، جراحت یا بیماری ارائه شود ، آن را تحت فشار مالیات مینسوتاکره قرار خواهید داد.

نیویورک سیتی - ماساژ درمانی ، حتی اگر توسط یک ماساژ درمانی مجاز تحت عنوان VIII قانون آموزش و پرورش اداره شود ، با نرخ 4.5 درصد قابل پرداخت است. ماساژ توسط پزشک ، فیزیوتراپیست یا کایروپراکتور و غیره که به دلایل پزشکی این خدمات را انجام می دهد ، مالیات ندارد. در ماساژ درمانی وقتی در ایالت نیویورک خارج از محدوده شهر نیویورک انجام می شود ، مالیات بر فروش وجود ندارد.

کانتیکت - تا زمانی که شما یک ماساژ درمانی مجاز دارید ، ماساژ درمانی در کانکتیکات مالیات نمی گیرد. اگرچه ، ماساژ درمانی که توسط شخص دیگری غیر از یک ماساژ درمانی مجاز انجام شده است ، از سال 1991 مالیات می گیرد.

در حالی که اکثر مکان های ایالات متحده ماساژ درمانی را خدمات مالیاتی نمی دانند ، چندین مورد آن را در مجموعه های دولت خود قرار می دهند. اگر از قبل با قوانین مالیاتی در ایالت و شهرداری خود آشنا نبودید ، حتما آنها را به طور کامل بررسی کنید. اطلاع رسانی صحیح به شما کمک می کند از وضعیت بالقوه پرهزینه ای که یک جمع کننده مالیات درخواست مالیات فروش قبلاً غیرقابل جمع شدن را ارسال می کنند ، جلوگیری کنید.


اهداف فیتنس خود را مشخص کنید

اطرافیان ، هم در محل کار و هم در خانه ، بسیار آسان است.
از خودتان چند سوال بپرسید:
چگونه می خواهید زندگی خود را زندگی کنید؟ روابط خود را مرور کنید. کدام یک را می خواهید حفظ کنید؟ کدام می تواند برود؟ و کدام یک نیاز به کار دارند؟ چه چیزی شما را خوشحال می کند؟ در حرفه خود می خواهید چه چیزی را انجام دهید؟
اهداف مشخصی را در هر زمینه از زندگی خود تعیین کنید. سپس ، تقویم ماه گذشته را بررسی کنید. آیا اقدامات شما مطابق با اهداف و رویاهای شماست؟ آیا کارهایی که هر ماه برای انجام آن وقت صرف می کنید مطابق با آنچه می خواهید انجام دهید وجود دارد؟ اگر چنین نیست ، چرا شما مطابق با خواسته های خود زندگی نمی کنید؟
همه ما مرتباً گناهکار هستیم. تقریباً هیچ کس به اندازه کافی قوی نیست که 100? رانندگی کند ، 100? زمان. اما وقتی متوجه می شویم که در آن زندگی می کنیم ، یا فرسوده می شویم - زمان آن است که قدم بگذاریم و ارزیابی کنیم که چگونه به آنجا رسیدیم. مراقبت از خود دقیقاً همین است ، مراقبت از خود شخص است. با برنامه ریز بودن در برنامه ریزی مشاغل و برنامه ریزی زندگی خود مسئولیت خودمان را بر عهده می گیریم و احساسات خود را دوباره کشف می کنیم.


حرکت اسکوات پا

اسکوات و لن ها تنها تمرین ساخت گلوت در شهر نیستند. کریس و اریک مارتینز چگونگی به حداکثر رساندن فعال سازی را با استفاده از تمریناتی که انتظار ندارید توضیح می دهند.
به یاد می آوریم که تمام چیزی که به آن اهمیت می دادیم داشتن قفسه سینه بزرگ ، بازوهای گسترده و بخش متوسط پاره شده بود. هرچه پیرتر شدیم ، متوجه شدیم که چرا از سایر معیارهای معمولی مرد یک بدنه کامل پیروی می کنید.
به خودمان گفتیم: "ما عاشق زنانی هستیم که دارای یک غنیمت خوب ، محکم و شکل هستند." ما در ادامه کارهایی را انجام دادیم که بتوانیم جلوی سلام خود را بگیریم!
یک مرد بسیار عاقلانه، همچنین به عنوان برت کنترراس شناخته شده با نام مستعار "Glute پسر" یک بار گفت: " glutes دارند تقسیم بندی های متعدد و توابع، و آن را در نتیجه لازم برای انجام انواع تمرینات glute منظور به حداکثر رساندن فعال سازی و شکل عضلانی در سراسر سرین ماکسیموس. "
گلوتهای شما به طور خلاصه بسیار زیاد هستند و کار بزرگی در اطراف خود دارند و اگر می خواهید گلوت های زیبایی داشته باشید ، بهتر است آنها را به درستی کار کنید. پس چرا برخی از ما از این دارایی های زیبا غافل می شویم؟ از همه مهمتر ، به این نتیجه رسیدیم که عمدتا مردان از عضلات غنیمت خود غفلت می کنند. بنابراین همانطور که خدمه مشهور دوشنبه شب فوتبال شمارش معکوس می گوید ، "بیا مرد!"
حالا خانمها ، امیدوارم 100? با ما موافق باشید که مردان نیز باید از پاشنه های خوبی برخوردار باشند ، درست است؟ لطفاً اگر موافق باشید "آمین" یا "هالوژا" را به ما بدهید! بنابراین ، آقایانی که می بینید ، زنان فقط از روشی که ما مردان از یک جفت زیبا از گلوتهای زنانه قدردانی می کنیم ، از چکمه های خوب قدردانی می کنند. بنابراین فقط عادلانه است که جنس مخالف نیز کار لازم را انجام دهد تا جلال خود را نیز به سلام برساند!
هر از چند گاهی به بهانه های بسیاری شنیده ایم که صحبت از مردانی است که مایل نیستند روی گلویشان کار کنند. دو نمونه از این موارد به شرح زیر است: بیش از حد زنانه است ، به نظر می رسد در حالی که رانتان را لگد می کند ، میله تان را فشار می دهد ، و زنان فقط باید روی غرفه های خود کار کنند. یک بار دیگر ، "بیا مرد!"
در تمام صداقت اینها بهانه های جعلی است. در پایان روز ، مردان تصمیم می گیرند که ماهیچه های گلوت را هدف قرار ندهند ، زیرا آنها یا نمی دانند که چگونه آنها را به طور صحیح فعال کنیم ، کار برای آنها خیلی سخت است ، و یا اوه های خوب آنها در حین انجام فرش در اسکیت اسکیت ، لگد می زند.
بدتر از این نیست که مردی جیب شلوار جین را بپوشد ، خصوصاً 200 دلار شلوار جین و دانستن اینکه یک الاغ تخت دارید. جدی ، بچه ها ، جوجه ها گلوت ها را نیز حفر می کنند ، اگر شما ما را باور ندارید ، از گروهی از خانمها سؤال کنید.
اگر فکر می کنید فقط ورزش کردن گلوتها را به بهترین وجه فعال می کند ، دوباره فکر کنید بچه ها. مطالعه شورای ورزش در مورد ورزش آمریکا (ACE) که در سال 2006 انجام شد ، نشان داد که یک کاهش وزن باسن بدن چهارم ران ، عضله گلوتئوس ماکسیموس و متوسط را نسبت به حداکثر اسکات فعال می کند . این تمرین با قرار گرفتن روی زمین در تمام چهار ضربات و کشش یک پای خم به عقب انجام می شود. همچنین از عملکرد لنج ، پله پله و تمرینات تک اسکوات پا بهتر عمل کرده است.


استراتژی رژیم شکرگذاری

تعطیلات شکرگذاری به خاطر ممنوعیت و افراط و تفریحات بدنام است ، اما این بدان معنا نیست که باید در برابر آن انجمن ها تسلیم شوید. راهکارهای رژیم غذایی زیر به شما امکان می دهد هر دو از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید و در عین حال احتمال مصرف کالری در هفته را نیز در یک جلسه به حداقل برسانید.

استراتژی شماره 1 - یک صفحه کوچکتر چنگ بزنید

از بشقاب های کوچکتر بخورید تا بیش از حد غذا بخورید. مطالعات نشان می دهد که وقتی کودکان از بشقاب ها و کاسه های بزرگتر استفاده می کردند (یعنی اندازه بزرگسالان) ، آنها تقریباً 50? کالری بیشتری در طول وعده غذایی مصرف می کردند. [1]
اگرچه من نمی گویم شما باید از فنجان و بشقاب نوشابه بنوشید تا یک لیوان اسپرسو کوچک بتواند بر روی آن جای بگیرد ، من شما را ترغیب می کنم هر چیزی را انتخاب کنید به جز صفحه ای که تقریباً به اندازه چرخ واگن است. همچنین از نظر روانشناختی رضایت بخش تر برای بازگشت به مدت چند ثانیه با استفاده از یک بشقاب بسیار کوچکتر از آن است که همه چیز را روی یک صفحه قرار دهید بدون اینکه برای چند ثانیه برگردد.

Startegy شماره 2 - روی گوشت های لاغر و سبزیجات بارگیری کنید

روی غذاهای بدون چربی و غذاهای سبزیجات با حداقل فرآوری شده قرار دهید. من می توانم به شما اطمینان دهم که خوردن کلم بروکلی بخارپز با یک اسپری پنیر پارمسان و سینه بوقلمون پخته شده از آن چیزی است که خوردن گلدان لوبیای سبز ، چاشنی و مرغ سرخ شده از نظر ظاهری دشوارتر خواهد بود.
وقتی برای اولین بار وارد دنیای تناسب اندام شدم ، این جمله را شنیدم: "هیچ کس تا به حال خوردن مرغ و کلم بروکلی چاق شد". دیری نگذشت که فهمیدم که این بدان دلیل است که این دو ماده غذایی از نظر کالری متراکم نیستند ، بنابراین حجم مورد نیاز برای پرخوری این مواد غذایی قابل ملاحظه است.

استراتژی شماره 4 - دسر را پرش نکنید. درباره دسر باهوش باشید

انتخاب دسر خود را عاقلانه انجام دهید. ممکن است برخی از علاقه مندان به تناسب اندام از شما بپرسند که همه شیرینی ها را در کنار هم قرار ندهید ، اما من می دانم که این تجمع تعطیلات است.
این چند مورد را به خاطر بسپار:

اگر حداقل آن را امتحان نکنید ، سازنده دسر ممکن است مورد توهین واقع شود ،

دسر لازم نیست یک تصمیم همه یا هیچ چیز باشد ، و

شیرینی ها عالی هستند.

هنگامی که من چربی را برش می دهم و در یک جمع آوری تعطیلات ، 1 یا 2 نوع دسر مورد علاقه خود را انتخاب می کنم و آنها را روی یک بشقاب کوچک و مناسب قرار می دهم. به این ترتیب از نظر روانشناختی احساس می کنم در حال خوردن یک بشقاب پر از شیرینی هستم ، سرآشپزها خوشحال هستند که می بینم دسر آنها را نمونه می گیرم و تمایل ندارم بشقاب بزرگتری را با هر دسر روی میز بارگذاری کنم (بله ، من این کار را قبلاً و نه انجام داده ام ، تماشای آن زیبا نیست)


مفصل چیست؟

از لحاظ فنی به عنوان اتصال بین دو استخوان توصیف می شود ، مفاصل معمولاً فشار زیادی را تحمل می کنند. مسئولیت آنها در تحمل وزن و انتقال نیرو در حالی که حرکت را تسهیل می کند ، آنها را به ویژه در معرض شرایط دردناک قرار می دهد. از آنجا که متخصصانی که به طور فزاینده ای برای استخدام انواع شرایط دردناک استخدام می شوند ، ماساژ درمانی به ویژه احتمال دارد با مشتریانی که از درد مفاصل شکایت دارند ، همکاری کنند. برای ارائه موثرترین درمان ممکن ، متخصصین ماساژ باید بتوانند بین رایج ترین انواع درد مفاصل تمایز قایل شوند.
متأسفانه ، سیستم مراقبت های بهداشتی کشور ما بسیاری از آمریکایی ها را از مراجعه به پزشک برای هر چیزی کمتر از یک اورژانس درک شده منصرف می کند. مگر در مواردی که به شدت ناتوان کننده باشد ، درد مفاصل یکی از این ناراحتی هایی است که ممکن است برای ویزیت پزشک بسیار جزئی تلقی شود. اگرچه نیاز به آموزش پزشکی دارد و بنابراین در محدوده تمرینات بدنساز قرار نمی گیرد ، اما به هر حال بسیاری از متخصصان ماساژ درمانی خود را در یک نقش شبه تشخیص می یابند. بنابراین ، داشتن یک درک کلی از ریشه ها ، ارائه ها و پیامدهای درد مفاصل مشتری شما می تواند در ارائه مراقبت عالی بسیار پیش برود.
پنج مورد از مهمترین دلایل درد مفاصل شامل موارد زیر است:

آرتروز- همچنین به عنوان آرتریت دژنراتیو گفته می شود ، استئوآرتریت شرایطی است که غضروف بین مفاصل از بین می رود. این رایج ترین نوع آرتروز باعث می شود که استخوان ها در برابر یکدیگر مالیده شوند و باعث درد مفاصل ، تورم ، سفتی و از بین رفتن عملکرد مفصل می شود. استئوآرتریت در افراد 40 ساله و بالاتر شایع است ، و اغلب در افرادی که سابقه خانوادگی ورم مفاصل دارند دیده می شود. با افزایش خطر ابتلا به چاقی ، آرتروز در مفاصل بزرگ و دارای تحمل وزن باسن ، زانوها و کمردرد شایع است. مطالعه ای در سال 2008 توسط محققان دانشگاه کارولینای شمالی نشان داد که زنان و مردان چاق تقریباً سه برابر بیشتر از افراد نازک در معرض استئوآرتریت هستند. در حالی که ماساژ در مرحله حاد استئوآرتریت (با وجود گرما و قرمزی) منع مصرف محلی است ،

بورسیت- مکرراً با آرتروز اشتباه گرفته می شود ، بورسیت شامل التهاب اطراف مفصل (به جای خود مفصل) است. به علت حرکت بیش از حد ، فشار یا ضربه ، بورس ملتهب باعث ناراحتی ، سفتی ، حساسیت و درد در ناحیه مفصل می شود. اغلب در نزدیکی مفاصل وجود دارد که حرکت مکرر را انجام می دهد و یا باید فشارهای طولانی را حفظ کند ، شایع ترین مکان برای بورسیت شانه ها ، آرنج یا باسن است. با این حال ، این نیز توسط زانو ، پاشنه و پایه پنجه بزرگ دیده می شود. بورسیت اغلب در مفاصل رخ می دهد که حرکت مکرر را تکرار می کند. هنگام تحریک ، بورس مایعات اضافی تولید می کند ، که باعث درد می شود و تحرک را محدود می کند. بورسیت یک ضد عفونی موضعی برای ماساژ درمانی است - بخصوص در هنگام التهاب حاد. با این حال،

 لوپوس (لوپوس اریتماتوز سیستمیک) - لوپوس یک بیماری التهابی مزمن است که ممکن است بر روی مفاصل تأثیر بگذارد و باعث تورم ، ملتهب و حساس شود. مشخصه این بیماری سیستم ایمنی بدن است که به بافتها و اندامهای خود حمله می کند ، لوپوس بیشتر در مردان در زنان رخ می دهد. در حالی که چشم انداز مبتلایان به لوپوس یکبار تلخ بود ، تشخیص و درمان این بیماری بطور قابل توجهی بهبود یافته است. ماساژ درمانی برای بیماران لوپوس برای کاهش استرس ، کاهش التهاب و تقویت گردش خون مشخص شده است. اگرچه ، مبتلایان به لوپوس ممکن است عوارضی از کبد ، کلیه ها ، طحال ، قلب و سیستم عصبی مرکزی داشته باشند که باعث نگرانی هر درمانگر می شود. بنابراین ، مراجعه به پزشک برای این مراجعان توصیه می شود.

بیماری لایم - بیماری لایم یک عفونت با Borrelia burgdorferi استکه از طریق نیش کنه گوزن ها منتقل می شود. علائم اولیه بیماری لایم به طور کلی 7 تا 30 روز پس از نیش کنه ظاهر می شود. در ابتدا ، علائم ممکن است شامل بثورات چشم و خارش چشم گاو ، تب ، خستگی ، عرق شبانه ، سردرد ، گره های لنفاوی متورم و گردن درد باشد. علائم بعدی می تواند شامل ضربان قلب نامنظم ، سرگیجه ، گیجی ، فلج صورت ، بی حسی ، سوزن سوزن شدن و هماهنگی ضعیف باشد. سرانجام ، بیماری لایم می تواند باعث التهاب شدید و دردناک یک یا چند مفاصل بزرگ - معمولاً زانو ، آرنج و شانه ها شود. اگر التهاب مفاصل شدید باشد ، باید از انجام کارهای عمیق بدن به صورت محلی اجتناب شود. ناصافی و سوزن سوزن شدن می تواند حواس مشتری را مختل کند - مانع از توانایی وی در دادن بازخورد دقیق در مورد فشار یا راحتی می شود. علاوه بر این، تأثیر بیماری لایم بر سیستم قلبی عروقی می تواند ایمنی ماساژ درمانی را محدود کند. بنابراین ، پزشکان وقتی در مورد هرگونه محدودیت ماساژ احتمالی با پزشک مشتری خود صحبت می کنند ،


. از عدم تعادل روده جلوگیری کنید

پیامد دیگر آموزش شدید می تواند مستعد ابتلا به اشکال دیسبیوز روده مانند SIBO یا رشد مخمر باشد. قرار گرفتن در حالت ثابت استرس اکسیداتیو می تواند منجر به عدم تعادل هورمونی طرفدار التهاب و التهاب بافت مزمن شود.
این نوع شرایط برای تکثیر باکتری های بیماری زا یا مخمر کاندیدا در روده ایده آل است ، به خصوص اگر میکروبیوم روده پشتیبانی نشود.

وقتی روده شما از تعادل خارج شود ، ممکن است دچار علائمی مانند درد مفاصل ، خستگی ، عدم تعادل قند خون ، کمبودهای تغذیه ای و بهبودی پس از ورزش شوید.

پروبیوتیک ها می توانند باکتری های روده شما را به تعادل برساند و آن باکتری ها یا مخمرها را تحت کنترل خود درآورد. در دراز مدت ، این امر نه تنها باعث بهبود جذب غذایی مورد نیاز بدن شما می شود ، بلکه به کاهش التهاباتی که ممکن است مانع عملکرد شما باشد نیز کمک می کند.

راه های ساده برای بهبود سلامت روده شما
تقویت سلامت میکروبیوم روده شما با رژیم غذایی شما شروع می شود. در حقیقت ، ممکن است متوجه شوید که اجرای چند تغییر رژیم غذایی ساده ، مانند اضافه کردن غذاهای غنی از پروبیوتیک به رژیم غذایی خود ، راهی قدرتمند برای تقویت توانایی های ورزشی شما است7
قند اضافه شده قند سوخت برای باکتری های بد و مخمر است. برچسب های غذایی موجود در مواد غذایی را بررسی کنید و سعی کنید از محصولاتی که شامل ساکارز و سایر قندهای تصفیه شده است خودداری کنید. بیش از 50 نام برای قند وجود دارد ، و تولید کنندگان اغلب شامل سه یا چهار مورد از آنها در غذاهای خود هستند. اگر به تقویت انرژی نیاز دارید ، به میوه بچسبید! همچنین ممکن است دوست داشته باشید عصاره میوه استویا یا راهب ، شیرین کننده های طبیعی که حاوی صفر قند یا کالری هستند را امتحان کنید. اگر یک میان وعده هستید ، در آخر هفته پخت مقداری کلوچه کم قند یا تهیه مقداری توپ انرژی را در نظر بگیرید. به این ترتیب همیشه یک میان وعده مفید خواهید داشت و هرگز تسلیم وسوسه نشوید! از غذاهای فرآوری شده اجتناب کنید بسیاری از نوشیدنی های ورزشی و سایر محصولات "انرژی" بسیار فرآوری شده اند. متأسفانه ، این ممکن است شما را بیش از خوب آسیب برساند! نوشیدنی های ورزشی به ویژه در مواد تشکیل دهنده مصنوعی بسیار زیاد و دارای طعم های اضافه شده است. بدن شما در شناخت این مواد خارجی به عنوان مواد غذایی مشکل دارد و تمایل دارد هیچ ارزش غذایی واقعی نداشته باشد. سعی کنید تا حد امکان غذاهای طبیعی و کامل مانند میوه ، سبزیجات و پروتئین بدون چربی میل کنید. گزینه های سالم تر برای نوشیدنی ها شامل اسموتی خانگی و مقدار زیادی آب است! از پروبیوتیک استفاده کنید اگرچه روده شما دارای میلیاردها باکتری است ، اما این عوامل توسط عوامل مختلف زندگی - از جمله رژیم غذایی ضعیف ، الکل ، استرس و آنتی بیوتیکها مختل می شوند. خوشبختانه ، عدم تعادل در باکتریهای روده شما (معروف به dysbiosis) اغلب با خوردن یک رژیم غذایی سالم و درمان خود با پروبیوتیک قابل رفع است. مکمل های پروبیوتیک به راحتی در فروشگاه های بهداشتی عرضه می شوند ، اما می توانید غذاهای سرشار از پروبیوتیک مانند سوسیس ، کفیر و کیمچی نیز مصرف کنید. گزینه های دیگر شامل کواس ، ماست و زیتون تخمیر شده است. هنگام خرید یک مکمل پروبیوتیک ، مواردی وجود دارد که باید مراقب آن باشید. اطمینان حاصل کنید که حداقل 10 میلیارد CFU باکتری خوب دارد و حاوی چندین سویه مختلف است. این ماده باید حاوی برخی از بهترین و بررسی شده ترین سویه ها ، مانند لاکتوباسیلوس اسیدوفیلوس به عنوان عناصر اصلی آن باشد. پروبیوتیک شما همچنین باید نوعی مکانیسم برای از بین بردن آن باکتریها از اسید معده شما داشته باشد. این ممکن است به معنای پوشش دهی یا حتی BIO-tract باشد ، فناوری جدیدی که باکتری ها را در قرص ها فشرده می کند.
8


چوب غلتک عضلانی ترشح میوفاشیال را فراهم می کند.

از آنجا که نشان داده شده است که ژلهای منتول موضعی باعث کاهش جریان خون موضعی شده و اثرات التهاب را کاهش می دهند ، BioFreeze می تواند هرگونه عارضه جانبی منفی مثلاً کار بافت عمقی را کاهش دهد. به طور کلی ، زیرا BioFreeze و سایر سرماخوردگی ها سیگنال های درد را به مغز شما اشتباه می گیرند ، کاربرد آن باعث تقویت حس تسکین درد مشتری می شود.
به عنوان مثال ، یکی از مزایای BioFreeze ، قاتلان درد دهان این است که اثرات آن تقریباً فوری است
8. چوب غلتک عضلانی:
مانند غلطک های کف ، عضله غلتک عضله باعث آزادسازی میوفاسیال می شود. مزیت چوب این است که راحت تر از غلتک کف استفاده می شود. ضرر چوب ، استفاده از آن بر روی عضلاتی که نمی توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید (به عنوان مثال پشت شما) هنگام استفاده روی دو دسته آن دشوار است.

اما قادر به نشان دادن عضله غلتکی عضلانی و کف غلتکی به مشتری ، گزینه هایی را برای کشف آنچه برای آنها بهتر خواهد بود ، فراهم می کند.

9. گرم کننده های میز ماساژ: در حالی که ابزاری جدید نیست ، اما چیزی مانند میز ماساژ گرمتر برای گرم نگه داشتن مشتری و آرامش وجود ندارد. این که آیا شما کارهای درمانی انجام می دهید یا ماساژهای تمدد اعصاب یا چیزهای دیگری را بین هم انجام می دهید ، مشتریانی که از سرماخوردگی محافظت می کنند ، عضلات خود را سفت و سخت می کنند و ماساژ آنها را بسیار دشوار می کند.

یک جدول گرمتر از جدول یا در صورت عدم وجود آن ، جریان خون یا مشتری را افزایش می دهد و باعث افزایش جریان خون مشتری می شود و روند دستیابی به لایه های عمیق تر بافت را آغاز می کند. یک میز گرمتر مطمئناً جایگزینی برای ماساژ درمانی نیست ، اما یک میز گرم قطعاً می تواند کار شما را مؤثرتر کند.

10. Emergen-C: اگر عادت دارید بعد از ماساژ دادن لیوان آب به مشتریان خود عادت دهید ، در عوض ، Emergen-C را به آنها پیشنهاد دهید. Emergen-C حاوی مقادیر زیادی ویتامین C ، B6 و B12 به علاوه مواد مغذی دیگری مانند روی و ویتامین D برای ایمنی و سطح انرژی است.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این مواد مغذی می توانند ایمنی را برای افرادی که کمبود آنها وجود دارد تقویت کند. و حتی اگر معلوم نباشد که آیا از مزایای سلامتی مصرف Emergen-C برای بزرگسالان سالم استفاده می شود ، بی کربنات سدیم موجود در آن می تواند به تعادل pH بدن کمک کند و منیزیم آن می تواند به تعادل مایعات و هیدراتاسیون کمک کند.

به طور خلاصه ، مگر اینکه کسی آن را در دوزهای زیاد مصرف کند ، هیچ طرفی برای نوشیدن Emergen-C وجود ندارد و ممکن است از چندین روش مورد بحث در بالا مفید باشد.

نتیجه

ابزارهای جدید بدون شک می توانند مفید باشند. اما هیچ جایگزینی برای ادامه آموزش ماساژ شما ، یادگیری تکنیک ها و مهارت های جدید و درک بهتر بدن وجود ندارد


ماساژ درمانی به طور منظم بخش مهمی از برنامه نگهداری پیشگیرانه شم

دریافت ماساژ درمانی به طور منظم بخش مهمی از برنامه نگهداری پیشگیرانه شما است که به حفظ تعادل و سلامت شما کمک می کند. به طور منظم استخراج منظم پاسخ آرامش ، درمانی موثر برای طیف وسیعی از اختلالات مربوط به استرس است.

دوره برنده جایزه ماساژ درمانی یکی از محبوب ترین دوره های آنلاین ماست و برای هر کسی که می خواهد شغل جدیدی را شروع کند یا مهارت هایی در رایحه درمانی ، رفلکسولوژی و ماساژ عمومی و ورزشی کسب کند مناسب است.

دوره ماساژ درمانی در 3 ماژول با مواد مطالعه آنلاین و دروس ویدئویی ماهرانه طراحی شده است ، بنابراین شما می توانید هر آنچه را که برای موفقیت لازم دارید یاد بگیرید.

در طول دوره کاربر ماساژ درمانی ، شما یاد خواهید گرفت که چگونه طیف گسترده ای از تکنیک های ماساژ بافت های عمیق را با استفاده از حرکات ماساژ شخصی خود با این روش های پیشرفته استفاده کنید. پس از اتمام این دوره ماساژ درمانی ، شما می توانید یک ماساژ رضایت بخش ارائه دهید که مشتریان شما را بارها و بارها بازگرداند.

از مزایای مطالعه دوره ماساژ درمانی با جانتس می توان نام برد

    پس از اتمام موفقیت ، یک گواهی الکترونیکی رایگان کسب کنید.

    ماژول های آموزنده و در دسترس که توسط مدرسان متخصص آموزش داده می شود

    از طریق رایانه لوحی رایانه یا دستگاه تلفن همراه خود ، در زمان خود و با سرعت خود مطالعه کنید

    از طریق بازخورد فوری از طریق آزمون های ساختگی و ارزیابی های چند گزینه ای بهره مند شوید

    از تیم ایمیل و گفتگوی زنده ما 24/7 روز کمک یا مشاوره دریافت کنید

    شانس خود را برای به دست آوردن مهارت های حرفه ای و پتانسیل درآمد بهتر بهبود ببخشید.

CPD

20ساعت CPD / امتیاز

معتبر توسط گروه اعتباربخشی CPD

رسانه دوره

نکات برجسته دوره

گواهینامه

جانتس همپوشانی بازی

شرح

دوره ماساژ درمانی از سه ماژول اجباری تشکیل شده است

    ملزومات ماساژ درمانی

    ماساژ درمانی با عطر

    ملزومات طب فشاری در ماساژ

 

************************* دوره های آموزشی ********************* ****

ماساژ درمانی

    مقدمه ای بر ماساژ درمانی

    تاریخچه ماساژ

    نقش یک ماساژ درمانی

    بافتها ، اندامها و سیستمهای عصبی عضلانی

    مزایای عمومی ماساژ

    ماساژ سر هند

    ماساژ صورت

    ماساژ گردن

    ماساژ پشت

    ماساژ کامل بدن

    ماساژ سوئدی

    ماساژ ورزشی

    ماساژ LomiLomi

    ماساژ ضد سلولیت

    ماساژ سنگ داغ

    ماساژ پای تایلندی

    ماساژ قبل از تولد

    ماساژ پزشکی

    ماساژ کودک

    Trigger Point Therapy

    ماساژ تایلندی

    رفلکسولوژی

    چگونه یک ماساژور می تواند یک کسب و کار را شروع کند

    بازاریابی تجارت خود

    ماساژهای رایگان

    ساختن مشتری شما

    راه های دیگر برای بازاریابی کسب و کار شما

    نتیجه گیری برای ماساژ

 

رایحه درمانی

    رایحه درمانی چیست؟

    تاریخچه رایحه درمانی

    تعریف رایحه درمانی

    روغنهای اساسی چیست؟

    اطلاعات ضروری ایمنی روغن

    تجویز روغنهای اساسی

    هنر ترکیب

    مبانی ترکیب

    هماهنگ کردن ترکیب شما

    حمام های رایحه درمانی

    رایحه درمانی برای استرس

    رایحه درمانی برای کودکان

    کاربرد روغنهای اساسی

    جدول روشهای اساسی استفاده از روغنهای اساسی

    رویکرد کل نگر

    درک بیماری / آسیب شناسی

    مزایای درمان جامع معطر درمانی

طب فشاری و ماساژ

    طب فشاری

    طب فشاری چگونه کار می کند

    تعیین محل فشار

    تکنیک های طب فشاری

    نحوه اعمال فشار

    نفس کشیدن

    مواردی که باید مراقب آنها باشید

    طب فشاری برای مشکلات خاص

    اگر احساس می کنید کار نمی کند

    خود ماساژ عملی

    ماساژور دستی

صدور گواهینامه

پس از اتمام موفقیت آمیز دوره ، می توانید گواهینامه PDF تکمیل دوره خود را بدون هزینه دریافت کنید. نسخه چاپی با پست با هزینه اضافی 9.99 پوند نیز در دسترس است.

این دوره برای چه کسانی است؟

دوره ماساژ درمانی برای هر کسی که مایل به کسب دانش گسترده ، تجربه بالقوه و مهارت های حرفه ای در زمینه مربوطه است ، مناسب است. این یک فرصت عالی برای همه دانش آموزان از هر سواد علمی است که می توانند در این مورد بیشتر بیاموزند.

مسیر شغلی

آموزش های ارائه شده توسط دوره ماساژ درمانی می تواند به طور بالقوه از طیف وسیعی از نقش ها بهره مند شود ، اما به ویژه مشاغل حرفه ای را در این زمینه افزایش می دهد

    ماساژ درمانی

    آروماتراپیست

    طب سوزنی

    ماساژ ورزشی

    درمان جایگزین

    ماساژور

    سایر نقش های مدیریت حرفه ای


احتمالاً اشتباه می کنید

نورد فوم می تواند ابزاری اساسی برای ارتقاء بهبود و افزایش تحرک باشد. اما ، احتمالاً هر وقت می خواهید یکی از این 3 اشتباه را مرتکب شوید.
"فقط آن را خرد کن!"
به نظر می رسد که در همه جا تبدیل به صدای فریاد Crossfitters شده است ، همانطور که انتشار خود میکوشیمیایی همچنان در بین اقشار مختلف تناسب اندام محبوبیت خود را افزایش می دهد.
مسلماً ، بهبودی این روزها موضوع داغی است ، من حتی با در نظر گرفتن همه چیزهای اخیر اخیر ، در مورد آن نوشتم .
در حقیقت ، اگر به بهبودی علاقه دارید ، احتمالاً نورد کردن فوم را به عنوان یک راه حل مناسب برای  تأخیر در شروع درد عضلات (DOMS) یا افزایش موقتی دامنه حرکات (ROM) مورد بررسی قرار داده اید.
با این حال ، علیرغم افزایش محبوبیت ، این موضوع در اطلاعات ناصحیح قرار دارد و بسیاری از آنها ادعا می کنند که می توانند "بافت اسکار" را بشکنند. نه خیلی سریع ، رئیس
شانس است ، اگر شما تا به حال از غلتک کف استفاده کرده اید ، احتمالاً یکی از اشتباهات زیر را مرتکب شده اید ...

1. فرض کنید باید روزانه فوم را ببندید

نورد فوم مانند انجام لباس های شسته شده شماست - این یک قسمت ضروری از زندگی است اما نیازی به انجام آن بیش از یک یا دو بار در هفته نیست. با این حال ، برخی از افراد حاضر در سالن بدنسازی را مشاهده می کنند که بیشتر از آن که دندان خود را مسواک بزنند کف می زنند. برای نقل قول یکی از بهترین ها در صنعت پزشکی ورزشی:
"اگر من در طی چند سال گذشته یک چیز را یاد گرفتم ، این است که من می توانم تله را از کسی دور کنم. چرا باید آن کار را انجام بدهم؟ چرا سعی می کنم ساختار روزانه بافت را تغییر ندهم بدون آنکه وقت خود را برای اصلاح مجدد بدهم؟ من این کار را با کار دستی خود انجام نمی دهم ، من آن را با آموزش قدرت انجام نمی دهم ، چرا من این کار را با نورد کف انجام می دهم؟ "
- شکایت فالسون (اولین مربی زن سرپرست ورزش در هر یک از چهار ورزش اصلی در ایالات متحده: MLB ، NFL ، NHL ، NBA).
اکنون ، من نمی گویم شما نباید از هر نوع روش بهبودی فعال استفاده کنید . برعکس ، من شخصاً از نورد کف برای مشتریان و ورزشکارانم استفاده می کنم و توصیه می کنم اما معتقدم این روشها باید نسبت به سطح آمادگی جسمانی فعلی یک فرد و همچنین بار تمرینی آنها به طور مناسب اندازه گیری شود.
دو بار در هفته برای میانگین سالن های بدنسازی بسیار زیاد است - ممکن است برای قطعات خاص بدن نسبت به ارگونومی محیط کار شخصی ، انتخاب کمد لباس شخصی یا تأکید کلی چرخه تمرین ، زمان اضافی توصیه شود.
مرتبط: شکست جوکی میز - نکاتی ، ترفندها و تمرین برای رفع وضعیت استقرار
نکته نکته: هر شب یک توپ لاکروز را در حمام خود نگه دارید و کف پای خود را (پایه انگشتان پا تا پایه پاشنه پا - نه روی پاشنه پا) بکشید. با توجه به اینکه پاهای شما اتصال فوری شما با زمین است ، آنها می توانند کمی تنش ایجاد کنند و برای حفظ یکپارچگی بافت نیاز به فرکانس بالاتر کار بافت نرم دارند.
هنگام مسواک زدن هر طرف دهان ، یک دقیقه یا 2 از طول هر پیمایش را صرف کنید. چه کسی می داند ، دندانپزشک شما ممکن است برای این یکی از من تشکر کند ، شما بر روی چرخاندن پای خود متمرکز خواهید شد و ممکن است طولانی تر برسید

2. استفاده از غلطک های فوم بسیار سخت

به نظر می رسد که در صنعت تناسب اندام ، بسیاری از آنها تمایل دارند درد را به عنوان نشان افتخار مرتبط سازند. اخبار فلاش نرم و صاف ، هیچ کس جایزه جایزه شرکت در "Most Bruising Incurred while Foam Rolling" را دریافت نمی کند.
می دانم ، می دانم ، برخی از معلمان اینترنت در جایی به شما گفتند که به "شکسته شدن چسبندگیهای جذاب" کمک می کند. من مطمئن هستم که به نظر می رسد جالب است به کسی بگویم که شما مکانیکی تنش بافت را تغییر می دهید ، اما متأسفانه با غلتک کف این کار ساده نیست. همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردم:
"... اجساد روفینین و اقیانوس آرام دو گیرنده مکانیکی کم آستانه هستند که به سطوح بسیار دقیق ورودی لمسی پاسخ می دهند. این گیرنده ها را می توان "چرخش آهسته" دانست زیرا آنها عمدتاً مسئولیت استقرار و موقعیتهای مشترک را برای یک دوره زمانی طولانی دارند.
هنگامی که فشار بر روی پوست و بافت ماهیچه ای در زیر اعمال می شود ، داروهای پروپوزال بیش از حد بارگیری و خاموش می شوند و در نتیجه تنش استراحت فیبرها کاهش می یابد. بنابراین در اصل ، طول فیزیکی بافت تغییر نمی یابد ، اما با افزایش ورودی عصبی به دلیل فشرده سازی ، قابلیت افزایش بافت افزایش می یابد. "
به عبارت دیگر ، شما در حال "شستن بافت زخم" با هر نوع تکنیک فشاری ترشح خود میوفیزی نیستید. متنفرم از این که شما را بشکند ، اما برای این کار به پوست سر احتیاج دارید. مدتی را در یک آزمایشگاه cadaver که لایه های جذاب را جدا می کند سپری کنید و به سر
500 articles
عت متوجه خواهید شد که آنها بسیار سخت تر هستند.
مرتبط:  4 تمرین نورد مؤثر که باعث افزایش تحرک می شود
PRO TIP: لوله ها و هالترهای پی وی سی می توانند برای افراد دارای چارچوب بزرگتر با سطح بالاتر توده بدن لاغر کار کنند اما برای یک فرد متوسط ، شما باید با سطح بسیار بالایی از نیروهای فشاری همراه با وسایل وزنی مراقب باشید.
به یاد داشته باشید ، در داخل کت و شلوارهای گوشتان چیزی بیش از یک شبکه عظیم از ماهیچه ها وجود دارد - اعصاب دوست ندارند از بین بروند ، اگر چیزی به نظر نمی رسد که در ابتدا آرام شود ، با همه کارهای تهاجمی بافت نرم خنک شوید.

3. فرض کنید شما می توانید هر مشکلی را به تنهایی برطرف کنید

هدف اصلی تناسب اندام ارتقاء مقاومت و ضد شکنندگی است ، اما در بعضی مواقع ممکن است شما از تحمل بار شخصی خود فراتر رفته و یک آسیب حاد یا مزمن متحمل شوید. اگر اینگونه باشد ، شاید به جای تلاش برای Macgyver وضعیت به تنهایی ، نیاز به کمک یک متخصص قابل اعتماد داشته باشید.
لازم به ذکر نیست ، اگر مشکل مزمن باشد ، احتمالاً یک گروه نخ ابرو (voodoo floss) قصد ندارد یک شبه شما را برطرف کند. با عرض پوزش ، شما می توانید فیلم های Kelly Starrett را به دلخواه تماشا کنید ، اما هیچ چیز جایگزین مهارت و تخصص یک پزشک واقعی نمی شود.
به عنوان مثال ، من با تیم بسکتبال دانشگاهی کار می کنم و بسیاری از آنها در طول فصل رقابتی خود با زانوی جهنده نبرد (تاندونیت پاتلار) در طول فصل رقابتی خود کار می کنم ، زیرا به دلیل حجم بالای زیاد مخاطبین زمینی که از تمرین و تنظیمات بازی تجربه می کنند.
?
اکنون می توانیم با نظارت بر بار تمرین ، کاهش خستگی ناشی از مداخلات در شیوه زندگی ، بهبود وضعیت آنتی اکسیدان از طریق توصیه های تغذیه ای و یا تغییر برنامه نویسی برای رفع جبران های فردی ، برای مقابله با این مسئله تلاش کنیم.
با این حال ، به عنوان مربی قدرت و دانشمند ورزش ، هیچ کار من به معنای جایگزینی نقش مربی ورزشی یا فیزیوتراپی نیست. در حالت ایده آل به معنای عملکرد در کنار مجموعه مهارتهای خود است تا یک جو جامع و هم افزایی را شکل دهد تا بهترین فرصت را برای تیم فراهم کند.
تیم خود را عاقلانه انتخاب کنید اما احساس نکنید که لازم است به تنهایی بروید.
راهنمایی PRO: اگر این مشکل بیش از یک ماه ادامه داشته باشد ، لازم است که آن را توسط یک متخصص ارزیابی کنید. همچنین ، لطفاً بدانید که اگر مشکل مزمن بافت نرم دارید ، احتمالاً به همراه اصلاحات برنامه نویسی نیاز به روشهای درمانی (ART ، سوزن خشک ، IASTM و غیره) دارد.
فکر نکنید می توانید بدون هیچ گونه تغییر منفی به برنامه نویسی قبل از آسیب برسید.


عضله و قدرت : دیگران چگونه می توانند با Strong ارتباط برقرار کنن

جولی وایمن : درست است. اول از همه ، این در چند جشنواره آینده در چند جشنواره و در سراسر کشور است: در Silverdocs ، یک جشنواره مستند عالی در ماه ژوئن در واشنگتن دی سی. و سپس ما در ماه ژوئیه در چند شهر سری نمایش های تئاتر خواهیم داشت: ساوانا ، آتلانتا ، سن دیگو ، لس آنجلس و نیویورک! و این لنز مستقل در National PBS در تاریخ 26 ژوئیه 2012 خواهد بود.
بعضی از مناطق احتمالاً کمی بعد از آن هوا را پخش می کنند ، بنابراین اساساً یا درست قبل یا در ابتدای المپیک. و سپس ، بله ، آن را بر روی دی وی دی منتشر می شود. ما در حال آماده سازی برای راه اندازی آن هستیم. وب سایتی که باید به زودی راه اندازی شود. Strongthefilm.com .
در حال حاضر ، مردم می توانند از طریق وب سایت ما را دنبال کنند و فروش دی وی دی از طریق وب سایت انجام شود و ما نیز دیررس داریم که به صورت دیجیتالی توزیع می شود ، سرانجام ، مانند طریق iTunes و غیره.
عضله و قدرت : دیگران چگونه می توانند با Strong ارتباط برقرار کنند !
جولی وایمن : ما یک صفحه فیسبوک داریم که "قوی!"
عضله و قدرت : باشه. و آخرین سؤال در مورد شما ، جولی وایمن. بعدش چیه؟
جولی وایمن : خوب ، من چند پروژه جدید را شروع می کنم. و هر دو به طور غیرمستقیم با Strong در ارتباط هستند . یکی به دنیای مد به علاوه اندازه نگاه می کند ، بنابراین به برخی از خانم ها نگاه می کنیم ، که واقعاً دارای یک نوع اطمینان و زیبایی جسمی متفاوت هستند.
و سپس ، من همچنین در حال انجام یک قطعه هستم که به موضوع "چاقی کودکان" مربوط می شود و این را به نقل از آن قرار می دهم ، زیرا من علاقه مند به نوعی تغییر و تلاش برای کمک به آن بحث هستم تا بیشتر در مورد تغذیه کودک و کمک و به کودکان الهام بخش برای فعال بودن ، هر اندازه که باشند ، نه فقط سعی کنند آنها را برای کاهش وزن بدست آورند. بنابراین این دو موضوعی است که من به تازگی شروع به کار کردم.