سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا شغل ماساژ به جنسیت مربوط میشود؟

 

اگرچه غلبه بر این تصورات غلط درمورد مردان ، مانع دیگری برای درمانگران مرد است ، اما این جوایز ارزش آن را دارد. برخی از موفق ترین و شناخته شده ترین درمانگران ماساژور در این صنعت ، مردانی هستند که علی رغم تعصب جنسیتی ، همچنان به استقامت خود ادامه می دهند. صرفاً با آگاهی از دلایلی که افراد ممکن است بدن ساز زن را انتخاب کنند می تواند یک تمرین کننده خلاق را القا کند تا چنین تصورات از پیش گرفته شده را از بین ببرد.آموزش ماساژ.

چندین رویکرد که برای بدنسازان مرد پرداخت شده است عبارتند از:

ماساژ پزشکی استرس زا - پزشکان جایگزین مراقبت های بهداشتی آگاه هستند که ده ها سال تحقیقات نشانگر مزایای بدنی روشهای آرامش است. با این وجود ، تأکید بر کار بدن در یک چارچوب پزشکی ممکن است به جای افرادی که فقط به دنبال پرورش یا آرامش هستند ، مشتری را با هدف درمانی خاص جذب کند.

تعریف مرزی ستارگان - با برقراری ارتباط مرزهای کاملاً واضح و حرفه ای قبل از جلسه ، بدنسازان مرد می توانند هرگونه ابهام یا تصور غلط راجع به جنسی کردن یک ماساژ درمانی برطرف کنند. طبق گفته Art Riggs ، متخصص ماساژ درمانی و رولفر پیشرفته دارای تجربه بیش از 15 سال در زمینه تدریس ، "این امر برای آقایان بسیار مهم است که هنگام کار با مشتری مرزها را تعیین کنند ، زیرا آسان تر است که مرد در معرض اتهامات آزار و اذیت جنسی قرار بگیرد یا درک شود. پیشرفت های جنسی ، از یک زن. به همین دلیل ، مردان باید هنگام کار بر روی مشتری ، بویژه مراجعان زن ، بسیار مراقب باشند تا از این سوء تفسیر نکنند. "آموزش طب سنتی.

آموزش مهارتهای تبلیغاتی - هنگامی که خود را بازاریابی کنید ، به مهارت های خود به جای جنسیت تأکید کنید تا به مشتریان بالقوه کمک کنید تا روی آنچه مهم است تمرکز کنند. اگر در صنعت آبگرم و شخص دیگری مشغول رزرو قرارهای شما هستید ، به کارکنان پذیرش این تفاوت را آموزش دهید. قبل از بحث درباره اولویت جنسیت ، از مشتریهای جدید بالقوه بخواهید تا از شرایطی که در آن تعالی دارید و شرایطی که بیشتر برای شما استخدام شده اند ، مطلع شوند.

اگرچه مقیاس اولویت های جنسیتی برای ماساژ درمانی به وضوح به زنان نشان می دهد ، اما مردان هنوز هم می توانند در این صنعت به یک حرفه موفق و پاداش دهند. هنگامی که روانشناسی درخواست مشتری از بدنسازان فهمیده شود ، مردان می توانند برای ایجاد تغییر و تحول قدم بردارند. با تمرکز بر یک مدل ماساژ پزشکی ، تنظیم و رعایت دقیق ترین مرزهای حرفه ای و آموزش افراد پیرامون خود در مورد نقاط قوت خود به عنوان یک بدنساز ، متخصصان ماساژ درمانی مرد می توانند به این تعصب جنسیت پایان دهند.آموزش پوست و زیبائی skin care.