سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عضله و قدرت : دیگران چگونه می توانند با Strong ارتباط برقرار کنن

جولی وایمن : درست است. اول از همه ، این در چند جشنواره آینده در چند جشنواره و در سراسر کشور است: در Silverdocs ، یک جشنواره مستند عالی در ماه ژوئن در واشنگتن دی سی. و سپس ما در ماه ژوئیه در چند شهر سری نمایش های تئاتر خواهیم داشت: ساوانا ، آتلانتا ، سن دیگو ، لس آنجلس و نیویورک! و این لنز مستقل در National PBS در تاریخ 26 ژوئیه 2012 خواهد بود.
بعضی از مناطق احتمالاً کمی بعد از آن هوا را پخش می کنند ، بنابراین اساساً یا درست قبل یا در ابتدای المپیک. و سپس ، بله ، آن را بر روی دی وی دی منتشر می شود. ما در حال آماده سازی برای راه اندازی آن هستیم. وب سایتی که باید به زودی راه اندازی شود. Strongthefilm.com .
در حال حاضر ، مردم می توانند از طریق وب سایت ما را دنبال کنند و فروش دی وی دی از طریق وب سایت انجام شود و ما نیز دیررس داریم که به صورت دیجیتالی توزیع می شود ، سرانجام ، مانند طریق iTunes و غیره.
عضله و قدرت : دیگران چگونه می توانند با Strong ارتباط برقرار کنند !
جولی وایمن : ما یک صفحه فیسبوک داریم که "قوی!"
عضله و قدرت : باشه. و آخرین سؤال در مورد شما ، جولی وایمن. بعدش چیه؟
جولی وایمن : خوب ، من چند پروژه جدید را شروع می کنم. و هر دو به طور غیرمستقیم با Strong در ارتباط هستند . یکی به دنیای مد به علاوه اندازه نگاه می کند ، بنابراین به برخی از خانم ها نگاه می کنیم ، که واقعاً دارای یک نوع اطمینان و زیبایی جسمی متفاوت هستند.
و سپس ، من همچنین در حال انجام یک قطعه هستم که به موضوع "چاقی کودکان" مربوط می شود و این را به نقل از آن قرار می دهم ، زیرا من علاقه مند به نوعی تغییر و تلاش برای کمک به آن بحث هستم تا بیشتر در مورد تغذیه کودک و کمک و به کودکان الهام بخش برای فعال بودن ، هر اندازه که باشند ، نه فقط سعی کنند آنها را برای کاهش وزن بدست آورند. بنابراین این دو موضوعی است که من به تازگی شروع به کار کردم.