سفارش تبلیغ
صبا ویژن

چوب غلتک عضلانی ترشح میوفاشیال را فراهم می کند.

از آنجا که نشان داده شده است که ژلهای منتول موضعی باعث کاهش جریان خون موضعی شده و اثرات التهاب را کاهش می دهند ، BioFreeze می تواند هرگونه عارضه جانبی منفی مثلاً کار بافت عمقی را کاهش دهد. به طور کلی ، زیرا BioFreeze و سایر سرماخوردگی ها سیگنال های درد را به مغز شما اشتباه می گیرند ، کاربرد آن باعث تقویت حس تسکین درد مشتری می شود.
به عنوان مثال ، یکی از مزایای BioFreeze ، قاتلان درد دهان این است که اثرات آن تقریباً فوری است
8. چوب غلتک عضلانی:
مانند غلطک های کف ، عضله غلتک عضله باعث آزادسازی میوفاسیال می شود. مزیت چوب این است که راحت تر از غلتک کف استفاده می شود. ضرر چوب ، استفاده از آن بر روی عضلاتی که نمی توانید به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید (به عنوان مثال پشت شما) هنگام استفاده روی دو دسته آن دشوار است.

اما قادر به نشان دادن عضله غلتکی عضلانی و کف غلتکی به مشتری ، گزینه هایی را برای کشف آنچه برای آنها بهتر خواهد بود ، فراهم می کند.

9. گرم کننده های میز ماساژ: در حالی که ابزاری جدید نیست ، اما چیزی مانند میز ماساژ گرمتر برای گرم نگه داشتن مشتری و آرامش وجود ندارد. این که آیا شما کارهای درمانی انجام می دهید یا ماساژهای تمدد اعصاب یا چیزهای دیگری را بین هم انجام می دهید ، مشتریانی که از سرماخوردگی محافظت می کنند ، عضلات خود را سفت و سخت می کنند و ماساژ آنها را بسیار دشوار می کند.

یک جدول گرمتر از جدول یا در صورت عدم وجود آن ، جریان خون یا مشتری را افزایش می دهد و باعث افزایش جریان خون مشتری می شود و روند دستیابی به لایه های عمیق تر بافت را آغاز می کند. یک میز گرمتر مطمئناً جایگزینی برای ماساژ درمانی نیست ، اما یک میز گرم قطعاً می تواند کار شما را مؤثرتر کند.

10. Emergen-C: اگر عادت دارید بعد از ماساژ دادن لیوان آب به مشتریان خود عادت دهید ، در عوض ، Emergen-C را به آنها پیشنهاد دهید. Emergen-C حاوی مقادیر زیادی ویتامین C ، B6 و B12 به علاوه مواد مغذی دیگری مانند روی و ویتامین D برای ایمنی و سطح انرژی است.

شواهدی وجود دارد که نشان می دهد این مواد مغذی می توانند ایمنی را برای افرادی که کمبود آنها وجود دارد تقویت کند. و حتی اگر معلوم نباشد که آیا از مزایای سلامتی مصرف Emergen-C برای بزرگسالان سالم استفاده می شود ، بی کربنات سدیم موجود در آن می تواند به تعادل pH بدن کمک کند و منیزیم آن می تواند به تعادل مایعات و هیدراتاسیون کمک کند.

به طور خلاصه ، مگر اینکه کسی آن را در دوزهای زیاد مصرف کند ، هیچ طرفی برای نوشیدن Emergen-C وجود ندارد و ممکن است از چندین روش مورد بحث در بالا مفید باشد.

نتیجه

ابزارهای جدید بدون شک می توانند مفید باشند. اما هیچ جایگزینی برای ادامه آموزش ماساژ شما ، یادگیری تکنیک ها و مهارت های جدید و درک بهتر بدن وجود ندارد