سفارش تبلیغ
صبا ویژن

احتمالاً اشتباه می کنید

نورد فوم می تواند ابزاری اساسی برای ارتقاء بهبود و افزایش تحرک باشد. اما ، احتمالاً هر وقت می خواهید یکی از این 3 اشتباه را مرتکب شوید.
"فقط آن را خرد کن!"
به نظر می رسد که در همه جا تبدیل به صدای فریاد Crossfitters شده است ، همانطور که انتشار خود میکوشیمیایی همچنان در بین اقشار مختلف تناسب اندام محبوبیت خود را افزایش می دهد.
مسلماً ، بهبودی این روزها موضوع داغی است ، من حتی با در نظر گرفتن همه چیزهای اخیر اخیر ، در مورد آن نوشتم .
در حقیقت ، اگر به بهبودی علاقه دارید ، احتمالاً نورد کردن فوم را به عنوان یک راه حل مناسب برای  تأخیر در شروع درد عضلات (DOMS) یا افزایش موقتی دامنه حرکات (ROM) مورد بررسی قرار داده اید.
با این حال ، علیرغم افزایش محبوبیت ، این موضوع در اطلاعات ناصحیح قرار دارد و بسیاری از آنها ادعا می کنند که می توانند "بافت اسکار" را بشکنند. نه خیلی سریع ، رئیس
شانس است ، اگر شما تا به حال از غلتک کف استفاده کرده اید ، احتمالاً یکی از اشتباهات زیر را مرتکب شده اید ...

1. فرض کنید باید روزانه فوم را ببندید

نورد فوم مانند انجام لباس های شسته شده شماست - این یک قسمت ضروری از زندگی است اما نیازی به انجام آن بیش از یک یا دو بار در هفته نیست. با این حال ، برخی از افراد حاضر در سالن بدنسازی را مشاهده می کنند که بیشتر از آن که دندان خود را مسواک بزنند کف می زنند. برای نقل قول یکی از بهترین ها در صنعت پزشکی ورزشی:
"اگر من در طی چند سال گذشته یک چیز را یاد گرفتم ، این است که من می توانم تله را از کسی دور کنم. چرا باید آن کار را انجام بدهم؟ چرا سعی می کنم ساختار روزانه بافت را تغییر ندهم بدون آنکه وقت خود را برای اصلاح مجدد بدهم؟ من این کار را با کار دستی خود انجام نمی دهم ، من آن را با آموزش قدرت انجام نمی دهم ، چرا من این کار را با نورد کف انجام می دهم؟ "
- شکایت فالسون (اولین مربی زن سرپرست ورزش در هر یک از چهار ورزش اصلی در ایالات متحده: MLB ، NFL ، NHL ، NBA).
اکنون ، من نمی گویم شما نباید از هر نوع روش بهبودی فعال استفاده کنید . برعکس ، من شخصاً از نورد کف برای مشتریان و ورزشکارانم استفاده می کنم و توصیه می کنم اما معتقدم این روشها باید نسبت به سطح آمادگی جسمانی فعلی یک فرد و همچنین بار تمرینی آنها به طور مناسب اندازه گیری شود.
دو بار در هفته برای میانگین سالن های بدنسازی بسیار زیاد است - ممکن است برای قطعات خاص بدن نسبت به ارگونومی محیط کار شخصی ، انتخاب کمد لباس شخصی یا تأکید کلی چرخه تمرین ، زمان اضافی توصیه شود.
مرتبط: شکست جوکی میز - نکاتی ، ترفندها و تمرین برای رفع وضعیت استقرار
نکته نکته: هر شب یک توپ لاکروز را در حمام خود نگه دارید و کف پای خود را (پایه انگشتان پا تا پایه پاشنه پا - نه روی پاشنه پا) بکشید. با توجه به اینکه پاهای شما اتصال فوری شما با زمین است ، آنها می توانند کمی تنش ایجاد کنند و برای حفظ یکپارچگی بافت نیاز به فرکانس بالاتر کار بافت نرم دارند.
هنگام مسواک زدن هر طرف دهان ، یک دقیقه یا 2 از طول هر پیمایش را صرف کنید. چه کسی می داند ، دندانپزشک شما ممکن است برای این یکی از من تشکر کند ، شما بر روی چرخاندن پای خود متمرکز خواهید شد و ممکن است طولانی تر برسید

2. استفاده از غلطک های فوم بسیار سخت

به نظر می رسد که در صنعت تناسب اندام ، بسیاری از آنها تمایل دارند درد را به عنوان نشان افتخار مرتبط سازند. اخبار فلاش نرم و صاف ، هیچ کس جایزه جایزه شرکت در "Most Bruising Incurred while Foam Rolling" را دریافت نمی کند.
می دانم ، می دانم ، برخی از معلمان اینترنت در جایی به شما گفتند که به "شکسته شدن چسبندگیهای جذاب" کمک می کند. من مطمئن هستم که به نظر می رسد جالب است به کسی بگویم که شما مکانیکی تنش بافت را تغییر می دهید ، اما متأسفانه با غلتک کف این کار ساده نیست. همانطور که در مقاله قبلی اشاره کردم:
"... اجساد روفینین و اقیانوس آرام دو گیرنده مکانیکی کم آستانه هستند که به سطوح بسیار دقیق ورودی لمسی پاسخ می دهند. این گیرنده ها را می توان "چرخش آهسته" دانست زیرا آنها عمدتاً مسئولیت استقرار و موقعیتهای مشترک را برای یک دوره زمانی طولانی دارند.
هنگامی که فشار بر روی پوست و بافت ماهیچه ای در زیر اعمال می شود ، داروهای پروپوزال بیش از حد بارگیری و خاموش می شوند و در نتیجه تنش استراحت فیبرها کاهش می یابد. بنابراین در اصل ، طول فیزیکی بافت تغییر نمی یابد ، اما با افزایش ورودی عصبی به دلیل فشرده سازی ، قابلیت افزایش بافت افزایش می یابد. "
به عبارت دیگر ، شما در حال "شستن بافت زخم" با هر نوع تکنیک فشاری ترشح خود میوفیزی نیستید. متنفرم از این که شما را بشکند ، اما برای این کار به پوست سر احتیاج دارید. مدتی را در یک آزمایشگاه cadaver که لایه های جذاب را جدا می کند سپری کنید و به سر
500 articles
عت متوجه خواهید شد که آنها بسیار سخت تر هستند.
مرتبط:  4 تمرین نورد مؤثر که باعث افزایش تحرک می شود
PRO TIP: لوله ها و هالترهای پی وی سی می توانند برای افراد دارای چارچوب بزرگتر با سطح بالاتر توده بدن لاغر کار کنند اما برای یک فرد متوسط ، شما باید با سطح بسیار بالایی از نیروهای فشاری همراه با وسایل وزنی مراقب باشید.
به یاد داشته باشید ، در داخل کت و شلوارهای گوشتان چیزی بیش از یک شبکه عظیم از ماهیچه ها وجود دارد - اعصاب دوست ندارند از بین بروند ، اگر چیزی به نظر نمی رسد که در ابتدا آرام شود ، با همه کارهای تهاجمی بافت نرم خنک شوید.

3. فرض کنید شما می توانید هر مشکلی را به تنهایی برطرف کنید

هدف اصلی تناسب اندام ارتقاء مقاومت و ضد شکنندگی است ، اما در بعضی مواقع ممکن است شما از تحمل بار شخصی خود فراتر رفته و یک آسیب حاد یا مزمن متحمل شوید. اگر اینگونه باشد ، شاید به جای تلاش برای Macgyver وضعیت به تنهایی ، نیاز به کمک یک متخصص قابل اعتماد داشته باشید.
لازم به ذکر نیست ، اگر مشکل مزمن باشد ، احتمالاً یک گروه نخ ابرو (voodoo floss) قصد ندارد یک شبه شما را برطرف کند. با عرض پوزش ، شما می توانید فیلم های Kelly Starrett را به دلخواه تماشا کنید ، اما هیچ چیز جایگزین مهارت و تخصص یک پزشک واقعی نمی شود.
به عنوان مثال ، من با تیم بسکتبال دانشگاهی کار می کنم و بسیاری از آنها در طول فصل رقابتی خود با زانوی جهنده نبرد (تاندونیت پاتلار) در طول فصل رقابتی خود کار می کنم ، زیرا به دلیل حجم بالای زیاد مخاطبین زمینی که از تمرین و تنظیمات بازی تجربه می کنند.
?
اکنون می توانیم با نظارت بر بار تمرین ، کاهش خستگی ناشی از مداخلات در شیوه زندگی ، بهبود وضعیت آنتی اکسیدان از طریق توصیه های تغذیه ای و یا تغییر برنامه نویسی برای رفع جبران های فردی ، برای مقابله با این مسئله تلاش کنیم.
با این حال ، به عنوان مربی قدرت و دانشمند ورزش ، هیچ کار من به معنای جایگزینی نقش مربی ورزشی یا فیزیوتراپی نیست. در حالت ایده آل به معنای عملکرد در کنار مجموعه مهارتهای خود است تا یک جو جامع و هم افزایی را شکل دهد تا بهترین فرصت را برای تیم فراهم کند.
تیم خود را عاقلانه انتخاب کنید اما احساس نکنید که لازم است به تنهایی بروید.
راهنمایی PRO: اگر این مشکل بیش از یک ماه ادامه داشته باشد ، لازم است که آن را توسط یک متخصص ارزیابی کنید. همچنین ، لطفاً بدانید که اگر مشکل مزمن بافت نرم دارید ، احتمالاً به همراه اصلاحات برنامه نویسی نیاز به روشهای درمانی (ART ، سوزن خشک ، IASTM و غیره) دارد.
فکر نکنید می توانید بدون هیچ گونه تغییر منفی به برنامه نویسی قبل از آسیب برسید.