سفارش تبلیغ
صبا ویژن

استراتژی رژیم شکرگذاری

تعطیلات شکرگذاری به خاطر ممنوعیت و افراط و تفریحات بدنام است ، اما این بدان معنا نیست که باید در برابر آن انجمن ها تسلیم شوید. راهکارهای رژیم غذایی زیر به شما امکان می دهد هر دو از غذاهای مورد علاقه خود لذت ببرید و در عین حال احتمال مصرف کالری در هفته را نیز در یک جلسه به حداقل برسانید.

استراتژی شماره 1 - یک صفحه کوچکتر چنگ بزنید

از بشقاب های کوچکتر بخورید تا بیش از حد غذا بخورید. مطالعات نشان می دهد که وقتی کودکان از بشقاب ها و کاسه های بزرگتر استفاده می کردند (یعنی اندازه بزرگسالان) ، آنها تقریباً 50? کالری بیشتری در طول وعده غذایی مصرف می کردند. [1]
اگرچه من نمی گویم شما باید از فنجان و بشقاب نوشابه بنوشید تا یک لیوان اسپرسو کوچک بتواند بر روی آن جای بگیرد ، من شما را ترغیب می کنم هر چیزی را انتخاب کنید به جز صفحه ای که تقریباً به اندازه چرخ واگن است. همچنین از نظر روانشناختی رضایت بخش تر برای بازگشت به مدت چند ثانیه با استفاده از یک بشقاب بسیار کوچکتر از آن است که همه چیز را روی یک صفحه قرار دهید بدون اینکه برای چند ثانیه برگردد.

Startegy شماره 2 - روی گوشت های لاغر و سبزیجات بارگیری کنید

روی غذاهای بدون چربی و غذاهای سبزیجات با حداقل فرآوری شده قرار دهید. من می توانم به شما اطمینان دهم که خوردن کلم بروکلی بخارپز با یک اسپری پنیر پارمسان و سینه بوقلمون پخته شده از آن چیزی است که خوردن گلدان لوبیای سبز ، چاشنی و مرغ سرخ شده از نظر ظاهری دشوارتر خواهد بود.
وقتی برای اولین بار وارد دنیای تناسب اندام شدم ، این جمله را شنیدم: "هیچ کس تا به حال خوردن مرغ و کلم بروکلی چاق شد". دیری نگذشت که فهمیدم که این بدان دلیل است که این دو ماده غذایی از نظر کالری متراکم نیستند ، بنابراین حجم مورد نیاز برای پرخوری این مواد غذایی قابل ملاحظه است.

استراتژی شماره 4 - دسر را پرش نکنید. درباره دسر باهوش باشید

انتخاب دسر خود را عاقلانه انجام دهید. ممکن است برخی از علاقه مندان به تناسب اندام از شما بپرسند که همه شیرینی ها را در کنار هم قرار ندهید ، اما من می دانم که این تجمع تعطیلات است.
این چند مورد را به خاطر بسپار:

اگر حداقل آن را امتحان نکنید ، سازنده دسر ممکن است مورد توهین واقع شود ،

دسر لازم نیست یک تصمیم همه یا هیچ چیز باشد ، و

شیرینی ها عالی هستند.

هنگامی که من چربی را برش می دهم و در یک جمع آوری تعطیلات ، 1 یا 2 نوع دسر مورد علاقه خود را انتخاب می کنم و آنها را روی یک بشقاب کوچک و مناسب قرار می دهم. به این ترتیب از نظر روانشناختی احساس می کنم در حال خوردن یک بشقاب پر از شیرینی هستم ، سرآشپزها خوشحال هستند که می بینم دسر آنها را نمونه می گیرم و تمایل ندارم بشقاب بزرگتری را با هر دسر روی میز بارگذاری کنم (بله ، من این کار را قبلاً و نه انجام داده ام ، تماشای آن زیبا نیست)