سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا ماساژ باعث خنک شدن بدن در فصل گرما می شود؟

 

هرچه تابستان جیوه را بالا می برد، عدم تحمل گرمای بیش از حد رشد می کند وقتی صحبت از ماساژ می شود،این عدم تحمل تضاد ایجاد می کند.

ماهیت کار بدن با گرما افزایش می یابد ، زیرا درجه حرارت بالاتر باعث آرامش بافت و گردش مایعات می شود. با این حال ، هنگامی که فرد بیش از حد گرم شود ، افزودن گرما حتی بیشتر از آن است که درمانی باشد.آموزش ماساژ.

در ابتدا به نظر می رسد ، یک تکنیک خنک کننده ، مانند ماساژ یخ ، یک روش منطقی برای تعادل گرمای آتشین تابستان است. در حالی که برای کاهش التهاب در کارهای آسیب حاد ورزشی بسیار ارزشمند است ، ماساژ یخ باعث افزایش گردش خون موضعی یا شل شدن عضلات تنش نمی شود.

راه حل تهیه یک ماساژ درمانی متعادل در این فصل ، یافتن راه هایی برای حمایت از خنک کننده بدن بدون آسیب رساندن کمک به گرما در روند بهبود است.

7 راه برای خنک و راحت نگه داشتن مشتری

یک ماساژ حاوی آلوئه ورا احساس خنک کننده ایجاد می کند.آموزش طب سنتی.

برخی از پیشنهادات زیر را امتحان کنید یا از آنها استفاده کنید تا ایده های خود را در جلسات مشتری تابستان خود شروع کنید:

آلوئه ورا - یک ماده ماساژ دهنده حاوی آلوئه ورا احساس خنک کننده را ایجاد می کند و به ویژه در پوست های آفتاب زده موثر است. آلوئه ورا هنگامی که در قسمت تحتانی پاها و پاها اعمال می شود می تواند درجه حرارت بدن را چند درجه کاهش دهد بدون اینکه مانع گردش خون یا آرامش شود.

- یاد بگیرید که چگونه یک سنگ ماه قشنگ را انجام دهید. در حالی که ماساژ سنگ داغ یک انتخاب محبوب در ماههای سرد است ، گرمای ترجمه شده توسط سنگ های گرم می تواند برای بسیاری از افراد که قبلاً با دمای تابستان گرم می شوند خیلی گرم شود. این موسسه دوره آموزش مداوم ، ماساژ سنگ را ارائه می دهد ، که شامل دستورالعمل های صورت ماسک سنگی نیز می باشد. علاوه بر صورت سنگ ماه ، سنگهای خنک را می توان در کف دست نگه داشت یا در پشت گردن قرار داد تا به راحتی دمای بدن کاهش یابد.آموزش پوست و زیبائی skin care.

دمای اتاق - درجه حرارت در تنظیم ماساژ شما همیشه به خصوص در ایام تابستان یک عامل مهم است. به خصوص اگر مشتری قبلاً از خواب بیدار شود و احساس گرما کند ، قدم گذاشتن به یک اتاق گرم و پر از خلوص فقط تجربه گرما را دائمی خواهد کرد. تنظیم آهسته یک پنکه سقفی گزینه ای ایده آل برای اطمینان از وجود گردش هوا در فضای درمان است. با این حال ، پیدا کردن چهره مناسب خنک می تواند یک خط خوب باشد ، زیرا تهویه مطبوع که مستقیم روی مشتری قرار می گیرد می تواند تنش و انقباض عضلانی را از لرز آن شروع کند.

Hydrosol Misting - Hydrosols محلولهای خالص و مبتنی بر آب هستند که هنگام تقطیر روغنهای اساسی با بخار ایجاد می شوند. برای خنک کردن و طراوت مشتری خود از خواص خنک کننده نعناع یا زمستان استفاده کنید. در صورت پاشیدن غبار هیدروسول ، در صورت وجود هرگونه موارد منع مصرف ، از آن آگاه باشید و از مصرف آن خودداری کنید. علاوه بر این ، با جلوگیری از هرگونه تماس با غشای چشم یا مخاط ، از تحریک با هر مشتق روغن اساسی جلوگیری کنید.

خیار چشم خیار - غالباً در تنظیمات اسپا مورد استفاده قرار می گیرد ، دیسک خیار تازه ای که روی چشم ها قرار می گیرد می تواند به سرعت صورت پوستی را خنک کند. خاصیت خنک کننده و رطوبت آور خیار برای مشتری طاقت فرسا است که با بدن گرم و عرق می کند. همیشه قبل از قرار دادن سبزیجات تازه بر روی صورت مشتری ، مجوز بگیرید.

مصرف آب - ماندن در گرما هیدراته بسیار مهم است ، به خصوص هنگامی که با انتشار خصوصیات سموم بدن انجام شود. برای کاهش گرمای بیش از حد ، به مشتری خود پیشنهاد دهید که در طول جلسه ، و همچنین بعد از جلسه ، یک بطری آب برای آب بخورد.

خنک کننده طب سوزنی - طبق نظریه پزشکی شرقی ، کار کردن در دو مکان زیر می تواند باعث کاهش گرمای داخلی بدن شود:

روده بزرگ 11 - واقع در انتهای جانبی از کوازیت عرضی عرضی ، در وسط بین سمت شعاعی تاندون و اپیکندیل جانبی. این یک نکته سنتی برای کاهش تب ، احیای گرمازدگی و کاهش انواع شرایط گرمای داخلی است.

حاکم بر کشتی 14 - درست در زیر فرآیند چرخش مهره های گردن رحم واقع شده است. 7. نکته اصلی برای کاهش گرمای تابستان ، همه یی از نصف النهارهای یانگ (دارای گرما) در اینجا تقاطع دارند ، و بنابراین مکانی بسیار در دسترس برای انتشار گرمای داخلی بدن است. با باز شدن این تقاطع انرژی یانگ ، تجمع گرمای بدن کاهش می یابد.