سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا استفاده از طب سوزنی و ماساژ درمانی برای رفع سردرد مفید خواهد

 

طب سوزنی نوعی داروی مکمل یا جایگزین است. این همان اصول اساسی مانند طب سوزنی را دنبال می کند. طب فشار و طب سوزنی هر دو شامل تحریک نقاط فشار در امتداد خطوط انرژی است که از طریق بدن عبور می کنند. متخصص طب سوزنی از این موارد به عنوان خط نصف النهار استفاده می کنند.آموزش ماساژ.

برخلاف طب سوزنی ، که از سوزن های نازک استفاده می کند ، طب سوزنی شامل اعمال فشار فیزیکی برای فعال کردن نقاط فشار است.بسیاری از افراد بر این باورند که درمان های تکمیلی درمانی مؤثر برای دردهای روزمره و دردها است. در این مقاله به تشریح تحقیقات فعلی در مورد طب سوزنی سردردها می پردازیم . ما همچنین برخی از تکنیک های طب سوزنی ساده را برای امتحان کردن در خانه ارائه می دهیم. 

نقاط طب سوزنی برای سردرد

درد سردرد یک تجربه متداول است. طبق مقاله ای در مورد سال 2018 ، سردردهایی از نوع تنشی حدود 40? از مردم در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می دهد و میگرن در حدود 10? از افراد در سراسر جهان تأثیر می گذارد. آموزش طب سنتی.

پزشکان طب سوزنی ادعا می کنند که فعال کردن نقاط فشار زیر می تواند به تسکین سردرد کمک کند:

چشم سوم

افراد می توانند سومین نقطه فشار چشم را بین ابروهای خود پیدا کنند.

با اعمال فشار ثابت یا ماساژ آرام در حرکات دایره ای ، نقطه فشار چشم سوم را تحریک کنید.

حفاری بامبو

این جفت از نقاط فشار روی قسمت داخلی هر ابرو قرار دارد که در آن پل بینی با استخوان ابرو ملاقات می کند.

با استفاده از هر دو انگشت شاخص ، فشار برابر را از دو طرف اعمال کنید.

روش دیگر ، یک نقطه را در یک زمان تحریک کنید ، به طور متناوب بین طرفین

دروازه های آگاهی

این نقاط فشار در فضاهای توخالی در هر طرف ستون فقرات ، درست زیر پایه جمجمه قرار دارند.

با اعمال فشار محکم با ایندکس و انگشتان میانی هر دو دست ، این نقاط را فعال کنید. از طرف دیگر ، انگشتان خود را در پشت سر ببندید و شست ها را به قسمت های توخالی در پایه جمجمه فشار دهید.ماساژ دادن به دروازه نقاط فشار آگاهی نیز می تواند به تسکین درد گردن کمک کند.آموزش پوست و زیبائی skin care.

خوب شانه

نقطه فشار چاه شانه تقریباً در نیمه راه بین مفصل شانه و پایه گردن قرار دارد.

از ایندکس و انگشتان میانی دست مخالف استفاده کنید تا در این مرحله فشار محکم اما ملایم داشته باشید. یادتان باشد که در طرف مقابل نیز همین کار را انجام دهید.

فعال کردن نقطه فشار چاه شانه ممکن است به تسکین سفتی یا تنش در عضلات شانه و گردن کمک کند. این می تواند به کاهش سردردهای تنشی کمک کند.

دره اتحادیه

فرد دره اتحادیه یا فشار فشار هیگو را روی پوست شل بین انگشت شست و انگشت مشاهده می کند.

این نقطه فشار را بین انگشت شست و نشانگر دست مخالف بچسبانید. یا فشار فشار دره را نگه دارید یا با حرکت دادن انگشت شست در حلقه های کوچک ، آن را ماساژ دهید.

این روند را از طرف مقابل تکرار کنید