سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا از ماساژ آروماتراپی برای از بین ببردن انواع درد میتوان بهره

 

ماساژ درمانی آروماتراپی یک روش طبیعی و مطمئن برای کنترل درد است . دریابید که در چه شرایط دردناک می تواند باعث تسکین ، بهترین روغنهای اساسی مورد استفاده شما شود و همچنین چهار نکته ایمنی را در خاطر داشته باشید.آموزش ماساژ.
آروماتراپی استفاده از اسانس های گیاهی (اسانس های مستعار) برای اهداف درمانی است. روغنهای اساسی ممکن است استنشاق شوند یا روی پوست اعمال شوند:
کمک به سیستم ایمنی بدن
کاهش استرس
آرامش را ارائه دهید
خواب را تقویت کنید
تنش و درد عضلات را آسان کنید
و از تعادل عاطفی پشتیبانی کنید.
ماساژ درمانی آروماتراپی یک روش طبیعی و مطمئن برای کنترل درد است. هنگامی که درد را تجربه می کنیم ، خواه ناشی از سردرد گاه به گاه باشد یا از نظر سلامتی مزمن باشد ، ممکن است ناراحتی احساس استرس زا ، بیش از حد و فرسودگی کند. مراجعان ماساژ درمانی اغلب به دنبال برخی از جنبه های درد هستند.
ترکیبی از تکنیک های مخصوص ماساژ به همراه روغنهای اساسی با خاصیت ضد درد و ضد التهاب به کاهش درد کمک می کند و از توانایی بدن در استراحت و بهبودی کمک می کند. طبق مطالعه ای که در سال 2016 انجام شد (لاخان ، شاهین و همکاران) ، مشخص شد که ماساژ آروماتراپی در کنترل دستی علائم درد در انواع شرایط سلامتی موفق است.آموزش طب سنتی.
انواع درد
به منظور تعیین بهترین روغن تسکین دهنده درد برای ماساژ آروماتراپی ، دانستن اینکه چه نوع دردی را تجربه می کند ، مفید است.
درد عضلانی
درد عضلانی برای ورزشکاران و افراد بسیار فعال و زحمتکش رایج است. درد آنها ممکن است ناشی از آسیب ورزشی باشد ، پس از تکرار یا استفاده بیش از حد از یک گروه عضلانی یا تاندون خاص ، یا تروما از یک نیروی خارجی که باعث آسیب به عضله می شود. یا ، گاهی اوقات درد عضلانی می تواند ناشی از استرس روی بدن از یک طریق یا روش دیگر باشد.
درد عضلانی ممکن است به شرح زیر باشد:
گرفتگی
درد
اسپاسم
یا احساس کبودی
ماساژ درمانی با کمک روغنهای اساسی می تواند با موفقیت گردش خون را به عضله یا ناحیه ناراحتی وارد کند ، از ترمیم سلولی پشتیبانی کند ، به کاهش اسپاسم ، تسکین گرفتگی قاعدگی و کبودی را تسکین دهد.آموزش پوست و زیبائی skin care.
درد عصبی
درد عصبی معمولاً شدیدتر از درد عضلانی است. درد عصبی هنگامی رخ می دهد که به دلیل عفونت ، انسداد یا نوعی فشار بر روی عصب حسی ، تحریک یا تحریک وجود داشته باشد. ماساژ آروماتراپی می تواند به آرامش احساسات شخصی که دچار درد عصبی می شود ، کمک کند.
روغنهای اساسی خاص که در ناحیه ای از بدن با درد عصبی اعمال می شود می توانند التهاب و ناراحتی در آن منطقه را کاهش دهند ، بافتهای اطراف را شل کنند و بنابراین تجربه کلی آنها از درد را کاهش دهند. اگر مشتری درد کمتری را تجربه کند ، می تواند استراحت کند. اگر بتوانند استراحت کنند ، درد کمتری خواهند داشت.
درد مزمن
درد مزمن به دردی اطلاق می شود که برای مدت طولانی در شخص باقی می ماند و بنابراین نیاز به حمایت مداوم دارد. برخی از نمونه های بیماری های مزمن درد ، کمردرد ، آرتروز ، سرطان و فیبرومیالژیا است.
افرادی که با درد مزمن زندگی می کنند اغلب از کمبود خواب ، بی قراری و تحریک پذیری در مواجهه با درد مداوم تجربه می کنند. برای شرایط مزمن ، ماساژ آروماتراپی ممکن است به عنوان یک منبع پشتیبانی مداوم مورد استفاده قرار گیرد زیرا مشتری در دنیا با درد مداوم در جهان حرکت می کند.