سفارش تبلیغ
صبا ویژن

گسترش تئوری و تغییر نظریه ها

بررسی تئوری تغییر پروتئین و محدودیتهای بالای دریافت پروتئین.
در طول سالها این سؤالی است که هم دانشمندان و هم افراد غیرمستقیم از آن سؤال می کنند ، اما هنوز یک جواب واقعی هنوز روشن نیست. نه ، این "معنای زندگی چیست؟" این نیست که در حال حاضر چیزهای مهم دیگری برای نگرانی وجود دارد. چیزی که مردم واقعاً می خواهند بدانند این است: "چه مقدار پروتئین باید هر روز برای ساخت ماهیچه مصرف کنم؟"
پاسخ به این سؤال بسته به اینکه شما از چه کسی سؤال می کنید تغییر خواهد کرد. من همه جواب ها را شنیده ام. برخی می گویند 2.75 گرم به ازای هر کیلوگرم توده لاغر در روز ، برخی دیگر 2 گرم در هر پوند از وزن بدن می گویند ، و پس از آن همیشه جواب محبوب برای مصرف 1 گرم پروتئین در هر پوند از وزن بدن وجود دارد. اینها اعداد کاملاً متفاوت هستند ، دقیقاً دقیقاً از کجا آمده اند و کدام یک درست است ، به چه کسی باید اعتماد کنید؟
مطالعات بسیاری انجام شده است که مشخص کردند چقدر پروتئین برای رشد بهینه لازم است. متأسفانه ، جامعه علمی پاسخ هایی داشته است که به نظر می رسد بعضاً به عنوان جامعه بدنسازی در زمان های مختلف متفاوت است. مطالعات مختلف میزان رشد ماهیچه های متنوع با دریافت پروتئین های بسیار متفاوت را نشان می دهد. چگونه می تواند این باشد؟
خوب ، تحقیقات جدید نشان می دهد که میزان دریافت پروتئین به اندازه روشنی مشخص نیست ، زیرا بیشتر آن باعث شده است. بنابراین ، این تحقیق جدید چه می گوید ، دریافت بهینه پروتئین؟ پاسخ ساده ممکن است فقط ... بیشتر از آنچه اکنون می خوانید باشد

?در یک بررسی اخیر که در ژورنال جامعه بین المللی تغذیه ورزشی منتشر شده است ، پروتئین های نظریه "گسترش" و "تغییر" پروتئین بررسی Bosse و دیکسون. این یک بررسی عالی است که نه تنها درمورد نتایج متناقض از مطالعات دریافت پروتئین توضیحی ارائه می دهد بلکه بینشی را در مورد نحوه مشاهده پروتئین به طور کلی نشان می دهد.
نظریه گسترش پروتئین بیان می کند که هنگامی که یک مطالعه انجام می شود باید اختلاف کافی در میزان پروتئین در گرم / کیلوگرم در روز بین گروه ها در حین مداخله پروتئین وجود داشته باشد تا منجر به اختلاف ماهیچه ها و قدرت شود . (1) گاهی اوقات وقتی مطالعات با مقایسه میزان زیاد پروتئین در برابر پروتئین کم می شوند ، تفاوت زیادی در بین مصرف زیاد و زیاد بین گروه های زیاد و پایین مشاهده نمی شود تا از پروتئین اضافی سود چشمگیری نشان دهد. این کمک می کند تا برخی از ناسازگاری های تحقیق در مورد مصرف پروتئین را توضیح دهید.
تئوری تغییر پروتئین چیزی است که باید به طور متوسط به بدنساز / وزنه بردار بیشتر علاقه داشته باشد. تئوری تغییر پروتئین بیان می کند که برای افزایش قدرت و افزایش عضلات باید میزان کافی پروتئین در رژیم غذایی از میزان مصرف معمول برای مطالعه مصرف وجود داشته باشد. این بدان معنی است که وقتی یک مطالعه با مقایسه پروتئین دریافت "گسترش" کافی انجام شود ، محققان همچنین باید اطمینان حاصل کنند که این افراد هستند. به میزان کافی پروتئین بیشتری نسبت به میزان معمول مصرف پروتئین قبل از مطالعه آنها.
این بررسی داده های بسیاری از مطالعات مختلف را به دست می آورد و نشان می دهد که نتایج به همان اندازه آشفته نیستند که ممکن است در نگاه اول به نظر برسد. این امر قانع کننده ترین استدلال برای گسترش پروتئین و تغییر تئوری ها به روز است. برای نتایج کامل بررسی ، من اکیداً پیشنهاد می کنم که این مقاله را خودتان بخوانید.
در حالی که نظریه های "گسترش" پروتئین و "تغییر" هر دو مهم هستند ، من می خواهم بیشتر توجه ما را به تئوری تغییر پروتئین متمرکز کنم زیرا این بیشترین پیامدها را از نظر کاربرد عملی و همچنین به ما می گوید چگونه بدن ما نسبت به پروتئین و اسیدهای آمینه واکنش نشان می دهد. .