سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کشش برای شما مناسب است؟

کشش منظم فواید زیادی دارد. نه تنها کشش می تواند به افزایش انعطاف پذیری شما کمک کند ، که این یک عامل مهم تناسب اندام است ، بلکه می تواند باعث بهبود وضعیت بدنی شما ، کاهش استرس و درد بدن و… شود.در کلاس ماساژ فرشاد فرجوند موارد مهم در اجرای درست حرکات کششی آموزش داده می شود.
براساس مصوبه شورای ورزش آمریکا ، مزایای کشش شامل موارد زیر است:
افزایش انعطاف پذیری و دامنه حرکت مشترک: عضلات انعطاف پذیر می توانند عملکرد روزانه شما را بهبود بخشند. کارهایی مانند بلند کردن بسته ها ، خم شدن برای کراوات کردن کفش یا عجله برای گرفتن اتوبوس آسان تر و کمتر خسته می شوند. انعطاف پذیری با بزرگتر شدن تمایل به کاهش پیدا می کند ، اما می توانید آن را بازیابی و حفظ کنید.هم اکنون دوره های آموزش ماساژ با رویکرد استفاده از حرکات کششی در کشور برگزار می شود.
عضلات به کوتاه شدن زمان بهبودی شما کمک کند.دریافت سرتیفیکیت ماساژ برای هنرجویان بسیار مهم و ضروری می باشد.
وضعیت بهتر وضعیت بدنی: کشش مکرر می تواند به سفت شدن عضلات کمک کند ، به شما این امکان را می دهد تا وضعیت مناسب را حفظ کنید. وضعیت خوب بدن می تواند ناراحتی را به حداقل برساند و درد و دردها را به حداقل برساند.
تسکین استرس: کشش عضلات محکم و پرتنش را که اغلب همراه استرس استراحت می کند.
عملکرد پیشرفته: حفظ حرکت کامل از طریق مفاصل ، شما را در تعادل بهتری قرار می دهد و ماهیچه های شما با کارآمدتری کار می کنند. هماهنگی و تعادل به شما کمک می کند تا موبایل خود را حفظ کنید و کمتر در معرض آسیب در اثر سقوط ، به خصوص پیرتر شدن باشید.بیشتر تحقیقات نشان می دهد که کشش در واقع خطر آسیب را کاهش نمی دهد. افرادی که قبل از مسابقات ورزشی کشش می کنند ، به همان اندازه ممکن است مانند افراد غیر کشنده آسیب ببینند.