سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا استفاده کردن از مکمل ها خوب است

مکمل های با کیفیت زیادی وجود دارد که می تواند باعث بهبودی عضلات شود اما این موارد معدودی هستند که به نظر من بسیار مؤثر است.

Curcuminمؤلفه فعال زبان زردچوبه هند و کاملاً چیزی است که باید از آن استفاده کنید. کورکومین نه تنها با التهاب مبارزه می کند و یک مسیر التهابی عمده ، NK-kB را مسدود می کند ، بلکه ممکن است در انجام این کار مؤثرتر از داروهای تجویزی 8 باشد. در آموزش جمعیت ، کورکومین باعث کاهش خستگی ماهیچه ها و نشانگرهای زیستی آسیب عضلات می شود. 9
منیزیم گلیسینات: در حالی که تغییرات منیزیم زیادی وجود دارد و همه آنها فوایدی دارند ، گلیسینات منیزیم بهترین فرم جذب منیزیم است زیرا با آمینو گلیسین پیوند یافته و به آن کمک می کند تا با موفقیت از دستگاه گوارش عبور کند.
منیزیم برای تولید ATP که همان "باتری" عضلات در حال کار است به مقدار زیادی مصرف می شود و همچنین در مطالعات نشان داده شده است که ورزشکاران را قادر می سازد در سطح بالایی از 1011 عملکرد خود را حفظ کنند .
Rhodiola: این گیاه سازگار به نظر می رسد که باعث می شود تعداد گلبول های قرمز به طور طبیعی بهبود بخشد و باعث کاهش خستگی در حین تمرین شود. مطالعات اضافی Rhodiola را برای بهبود عملکرد عضلات بعد از تمرین و کاهش آسیب عضلات 12/13 نشان داده اند .
5. بازیابی فعال
من همه به خاطر داشتن چندین روز استراحت در هفته هستم ، در واقع فکر می کنم آنها برای رسیدن به نتایج لازم هستند. اما مفهوم سنتی یک روز استراحت مستلزم نشستن روی نیمکت خود و نوشیدن لرزش پروتئین اضافی است.
این کاری برای کمک به بهبودی انجام نمی دهد.
در آب و هوای گرم یا در هوای گرم ، به بیرون بروید و فعالیت بدنی کمتری مانند پیاده روی ، پیاده روی یا باغبانی را انجام دهید. اگر در آب و هوای سرد زندگی می کنید ، پس از انجام برخی تمرینات حرکتی اضافی یا حرکات وزن بدن ، خون خود را در نظر بگیرید. شنا و یوگا نیز تشویق می شوند.
فقط حرکت کن.
بسته شدن
خودشه. در بازیابی مناسب ماهیچه ها چیزی وجود ندارد که نتوانید انجام دهید یا به آن دسترسی ندارید.
هنگامی که شروع به تمرکز بر روی بهبود خود کردید ، کلیدهای مربوط به دستاوردهای بیشتر را باز می کنید.