سفارش تبلیغ
صبا ویژن

رابطه رژیم غذایی مناسب و تناسب اندام چیست

vبنابراین چه چیزی باعث چاقی آمریکا می شود؟ احتمالاً حدس زده اید: مصرف بیش از حد. از سال 1980 تا 2000 میزان کالری روزانه 500 کالری افزایش یافت ، در حالی که سطح فعالیت کاهش یافته است. غذاهای حاوی شربت ذرت با فروکتوز بالا (یا هر نوع شکر) به راحتی مصرف می شوند. 80 اونس سودا کسی؟ با این حال ، در صورت استفاده از قند نیشکر ، این سودا همان آسیب را به بدن شما وارد می کند.
در حقیقت ، به دلیل تنظیم و ایجاد هیستری کلی در مورد شربت ذرت با فروکتوز بالا ، از شربت ذرت فروکتوز کمتری استفاده می شود. با این حال ، آمریکا همچنان رو به رشد می شود. این یک نمونه کلاسیک است ، جایی که کودک با آب حمام بیرون می رود.
در یک محیط با کالری کنترل شده ، شربت ذرت با فروکتوز بالا هیچ گونه آسیبی به رژیم شما نخواهد کرد. بله ، کالری اهمیت دارد. آنها بیشتر از هر چیز مهم هستند که وزن کم شود. شربت ذرت با فروکتوز بالا به خودی خود یک ماده شر نیست ، بلکه شما را به یک دیابتی منتقل شده سرطان تبدیل نمی کند درست مثل خوردن انواع توت گوجی شما را به آقای المپیا تبدیل نخواهد کرد.
من فکر می کنم یک مفهوم ، که گم شده است ، مسئولیت شخصی است. هیچ کس نمی تواند قوانین ترمودینامیک را رعایت کند. اگر روزانه کالری بیش از آنچه کالری مصرف می کنید ، وزن بیشتری کسب می کنید. مردم تمایل دارند رفتارهای OCD مانند جزئیات بیشتری از قبیل آب انار یا توت آکای را برای استفاده از آنتی اکسیدان ها در هنگام فراموش کردن نگهداری از مواد غذایی ایجاد کنند.
این همان چیزی است که به آن تناقض رژیم غذایی گفته می شود: با وجود افزایش آگاهی از رژیم غذایی و انتخاب بیشتر و بیشتر غذاهای سالم ، آمریکا همچنان چاق تر می شود. چطور ممکن است؟ زیرا اکثر رژیم های غذایی غذاهای سالم یا "ارگانیک" را با کالری برابر نمی کنند و خیلی از آنها را می خورند.
در درجه اول و مهمتر از همه ، اگر می خواهید وزن کم کنید باید کسری کالری ایجاد کنید. صداهای زائد اما در 90? از مواردی که من شاهد آن بوده ام ، انجام نمی شود. درعوض ، رژیم غذایی به اصطلاح "غذاهای سالم" تغییر می یابد ، که "برای شما مفید هستند".
حدس بزن چی شده؟ اگر میزان پایه سوخت و ساز بدن شما 2000 کالری باشد و 3000 کالری از ارزش غذایی ارگانیک با ارزش را مصرف می کنید ، افزایش وزن پیدا می کنید. اگر خرسهای لثه ای به ارزش 1500 کالری بخورید ، وزن خود را کاهش می دهید (به زودی: رژیم خرس لثه).
حال لطفاً توجه داشته باشید ، من نگفتم که برای ورود به شهر خرد شده فقط باید خرسهای لثه بخورید ، اما باید کالری را کاهش دهید. به سادگی قطع برخی از غذاهای ظاهراً شر آن را انجام نمی دهد.
همه این وسواس در مورد جزئیات ریز و پیوستن به دیوانگی و پیوستگی دیوانه احتمالاً باعث آزاد شدن بیشتر کورتیزول و در نتیجه آسیب بیشتر از شربت ذرت فروکتوز بالا می شود. بنابراین استراحت کنید ، مرغ خود را بخورید و چمباتمه خود را انجام دهید .