سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا تا به حال حین ماساژ به مشتری چالش برانگیز برخورد کرده اید؟

 

مختلفی از افراد ، از جمله افرادی با شخصیتهایی که ممکن است شما را به روش اشتباه مالش دهند ، دریافت می کنند. با بهره گیری از خود و رعایت چندین راهنمایی مفید ، می توانید از یک مشتری چالش برانگیز در روز ازدواج خود جلوگیری کنید.آموزش ماساژ.

اکثر مراجعان ماساژ درمانی مشتاق استراحت و یا مزایای درمانی کار بدن هستند. با وجود این روند کلی ، ماساژ درمانی هنوز در صنعت خدمات مشترک است و به همین ترتیب ، متخصصان آن با مردم غیرقابل پیش بینی ارتباط برقرار می کنند. در حالی که امکان مواجهه با یک مشتری چالش برانگیز اغلب به نوع عملی که در آن کار می کنید بستگی دارد ، معدودی از ماساژ درمانی به طور کامل از برخورد گاه به گاه با مشتری مشکل فرار می کنند.

اگرچه ممکن است برای بازگو کردن داستان های مشتری های چالش برانگیز ناراحت کننده باشد ، بدن سازان می توانند با دانستن اینکه همکارانشان با شخصیتهای ساینده برخورد می کنند ، آرامش خاطر ببخشند. برخی از خصوصیاتی که می تواند افراد را در این گروه قرار دهد شامل افرادی است که:

به پزشک بی احترامی می کنند

آزادانه تعصبات را بیان کنید

با دیگران نامطلوب صحبت کنید

از زبان یا منابع نامناسب استفاده کنید

اولین قدم برای خنک نگه داشتن خود در هنگام اثبات چالش ، مشتری در اختیار داشتن سهم خود از این مسئله است. همانطور که در قانون جاذبه جهانی درک شده است ، مانند بیت ها مانند. وقتی در چارچوب مشتری دشوار مشاهده می شود ، این ترجمه به منفی بودن یک پزشک درمانی این توانایی را دارد که افراد را با انرژی برای مطابقت خود در تمرین خود قرار دهد.

غفلت از خود

برای مراقبین ، غفلت از نیازهای خود یکی از مهمترین مقصران چنین انرژی منفی است. به گفته نینا مکینتاش ، نویسنده کتاب "قلب تحصیل کرده" ، چندین علائم هشدار دهنده وجود دارد که مراقبت از خود نیاز به توجه بیشتری دارد:

درمانگر شروع به ترسیدن از ورود مشتری خود می کند.

علائم جسمی درمانگر هنگام کار بدتر می شود.

درمانگر با مشتری تحریک پذیر یا بی ادب است.

در طول جلسه زمان بسیار آهسته حرکت می کند.

به نظر می رسد اکثر مراجعان به درمانگر مشکل یا خواستار آن هستند.

مراجعین یک درمانگر سؤال می کنند ، "امروز چند جلسه انجام داده اید؟" یا "آیا هرگز برای خودتان کار بدنی انجام می دهید؟"

در حالی که ماساژ می دهید ، یک درمانگر به راحتی پریشان می شود.

یک درمانگر فاقد الهام از بدن ، سلامتی و بهبودی است.

مک اوتوش در نسخه ماساژ و بدن ، در آگوست / سپتامبر 2005 ، به پزشکان توصیه می کند که اگر هشت جمله فوق در اکثر اوقات صادق هستند ، برای جوان سازی و مراقبت از خودشان وقت بگذارند.آموزش طب سنتی.

انتقال متقابل

علاوه بر غفلت از مراقبت از خود ، انتقال قدرت ممکن است در ریشه تعامل ناراحت کننده با مشتری باشد. مطابق راهنمای NCBTMB ، انتقال متقابل به عنوان "احساسات و مسائل غیرقابل حل تمرین پزشک تعریف می شود ، که به طور ناخودآگاه به مشتری منتقل می شوند."

هنگامی که یک مشتری چالش برانگیز به نظر می رسد ، مهم است که ارزیابی کنید که آیا شما احساسات مربوط به یک شخص دیگر یا وضعیت متفاوت را به تعامل فعلی خود منتقل می کنید. اغلب اوقات ، سخنان ، نگرش یا عملکرد مشتری ، به عنوان محرکی برای مشکلات حل نشده درمانگر ایجاد می شود. به همین دلیل ، بدن سازان باید بتوانند دلیل اصلی درک خود از مشتری دشوار را تحلیل و شناسایی کنند. تشخیص اینکه شما در حال انتقال احساسات نسبت به شخص دیگری به مشتری خود هستید ، معمولاً برای تغییر دیدگاه شما کافی است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این پدیده و چگونگی پیشگیری از آن ، بخوانید " چگونه مقابله با معاشرت روابط درمانی را به خطر می اندازد ."

مراحل عملی

این که آیا یک درمانگر معتقد است که وی در جذب یا درک شخصیتی چالش برانگیز در تمرین خود نقش داشته است یا نقش نداشته ، چندین مرحله برای خوشایندتر کردن جلسه وجود دارد. بسته به وضعیت ، پیشنهادات زیر ممکن است مناسب باشد یا نباشد:

به دنبال صفات مثبت باشید - به دنبال کیفیت عالی در مشتری خود باشید و روی آن تمرکز کنید.

استرس زا - استرس خود را قبل از دیدن مشتری برای رهایی از انرژی منفی خود رها کنید.

ایجاد مرزها - اگر مشتری شما محدودیت ها را فشار می دهد یا به آن بی احترامی می کند ، به طور قاطعانه رفتار مناسب را در تمرین خود تعریف کنید.آموزش پوست و زیبائی skin care.

رجوع کنید - اگر استرس ناشی از مشتری خاصی قابل بر طرف نبود ، صلاحیت خود را به خاطر داشته باشید که به جای دیگر مراجعه کنید.

در حالی که این تاکتیک ها برای اکثر مشتری های چالش برانگیز کار می کند ، آنها ضد احمق نیستند. پزشکان باید هر زمان که شرایط مشکوک ایجاد شود ، به ایمنی ، قضاوت بهتر و اخلاق حرفه ای آنها را راهنمایی کنند.

شخصیت های مختلف بسیار زیاد است و هرچه تعداد بیشتری از افراد بدنبال کار بدن هستند ، تنوع آنها در مشتری های ماساژ درمانی نشان داده می شود. از آنجا که بسیاری از افراد در حال حاضر دریافت بدنه را دریافت می کنند ، مشتری که به شما راه اشتباه را مالیده است احتمالاً سرانجام به سطح می رود. هنگامی که این اتفاق می افتد ، ابتدا باید متخصصان این امکان را که سهم خود را در این مشکل دارند ارزیابی کنند. چنین شناختی سریع وضعیت را گسترش می دهد. علاوه بر این ، جستجوی ویژگی های مثبت مشتری ، آزاد کردن استرس ، رعایت مرزهای حرفه ای و ارجاع مراجعین مزاحم به پزشک متخصص ، همه روش هایی برای کمک به ماساژ درمانی است که بتوانند حامیان دشوار خود را مدیریت کنند.