سفارش تبلیغ
صبا ویژن

حرکت اسکوات پا

اسکوات و لن ها تنها تمرین ساخت گلوت در شهر نیستند. کریس و اریک مارتینز چگونگی به حداکثر رساندن فعال سازی را با استفاده از تمریناتی که انتظار ندارید توضیح می دهند.
به یاد می آوریم که تمام چیزی که به آن اهمیت می دادیم داشتن قفسه سینه بزرگ ، بازوهای گسترده و بخش متوسط پاره شده بود. هرچه پیرتر شدیم ، متوجه شدیم که چرا از سایر معیارهای معمولی مرد یک بدنه کامل پیروی می کنید.
به خودمان گفتیم: "ما عاشق زنانی هستیم که دارای یک غنیمت خوب ، محکم و شکل هستند." ما در ادامه کارهایی را انجام دادیم که بتوانیم جلوی سلام خود را بگیریم!
یک مرد بسیار عاقلانه، همچنین به عنوان برت کنترراس شناخته شده با نام مستعار "Glute پسر" یک بار گفت: " glutes دارند تقسیم بندی های متعدد و توابع، و آن را در نتیجه لازم برای انجام انواع تمرینات glute منظور به حداکثر رساندن فعال سازی و شکل عضلانی در سراسر سرین ماکسیموس. "
گلوتهای شما به طور خلاصه بسیار زیاد هستند و کار بزرگی در اطراف خود دارند و اگر می خواهید گلوت های زیبایی داشته باشید ، بهتر است آنها را به درستی کار کنید. پس چرا برخی از ما از این دارایی های زیبا غافل می شویم؟ از همه مهمتر ، به این نتیجه رسیدیم که عمدتا مردان از عضلات غنیمت خود غفلت می کنند. بنابراین همانطور که خدمه مشهور دوشنبه شب فوتبال شمارش معکوس می گوید ، "بیا مرد!"
حالا خانمها ، امیدوارم 100? با ما موافق باشید که مردان نیز باید از پاشنه های خوبی برخوردار باشند ، درست است؟ لطفاً اگر موافق باشید "آمین" یا "هالوژا" را به ما بدهید! بنابراین ، آقایانی که می بینید ، زنان فقط از روشی که ما مردان از یک جفت زیبا از گلوتهای زنانه قدردانی می کنیم ، از چکمه های خوب قدردانی می کنند. بنابراین فقط عادلانه است که جنس مخالف نیز کار لازم را انجام دهد تا جلال خود را نیز به سلام برساند!
هر از چند گاهی به بهانه های بسیاری شنیده ایم که صحبت از مردانی است که مایل نیستند روی گلویشان کار کنند. دو نمونه از این موارد به شرح زیر است: بیش از حد زنانه است ، به نظر می رسد در حالی که رانتان را لگد می کند ، میله تان را فشار می دهد ، و زنان فقط باید روی غرفه های خود کار کنند. یک بار دیگر ، "بیا مرد!"
در تمام صداقت اینها بهانه های جعلی است. در پایان روز ، مردان تصمیم می گیرند که ماهیچه های گلوت را هدف قرار ندهند ، زیرا آنها یا نمی دانند که چگونه آنها را به طور صحیح فعال کنیم ، کار برای آنها خیلی سخت است ، و یا اوه های خوب آنها در حین انجام فرش در اسکیت اسکیت ، لگد می زند.
بدتر از این نیست که مردی جیب شلوار جین را بپوشد ، خصوصاً 200 دلار شلوار جین و دانستن اینکه یک الاغ تخت دارید. جدی ، بچه ها ، جوجه ها گلوت ها را نیز حفر می کنند ، اگر شما ما را باور ندارید ، از گروهی از خانمها سؤال کنید.
اگر فکر می کنید فقط ورزش کردن گلوتها را به بهترین وجه فعال می کند ، دوباره فکر کنید بچه ها. مطالعه شورای ورزش در مورد ورزش آمریکا (ACE) که در سال 2006 انجام شد ، نشان داد که یک کاهش وزن باسن بدن چهارم ران ، عضله گلوتئوس ماکسیموس و متوسط را نسبت به حداکثر اسکات فعال می کند . این تمرین با قرار گرفتن روی زمین در تمام چهار ضربات و کشش یک پای خم به عقب انجام می شود. همچنین از عملکرد لنج ، پله پله و تمرینات تک اسکوات پا بهتر عمل کرده است.