سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا ماساژ در بهبود افسردگی موثر است

افسردگی در هر نقطه از زندگی در بزرگسالان ، از هر 10 آمریکایی 1 نفر را تحت تأثیر قرار می دهد. بسیاری از افراد مبتلا به افسردگی برای خدمات ماساژ درمانی مراجعه می کنند. به عنوان درمانگر ، ما اغلب تصور نمی کنیم که مشتری تا زمانی که آنها را بشکند و آن را از دست بدهد رنج می برد ، رنج می برد و ناگهان درگیر بحران عاطفی هستیم.
علائم افسردگی
علائم افسردگی بسیار متفاوت است و شامل احساس غم ، تحریک پذیری و تنش ، کاهش علاقه یا لذت در فعالیت ها یا سرگرمی ها ، از دست دادن انرژی ، تغییر در اشتها ، تغییر در الگوهای خواب و مشکل در خواب ، همراه با مشکل در تمرکز و احساس بی فایده ، ناامیدی است. و ناامیدی نیکول کاتلر. تغییرات بیوشیمیایی ناشی از افسردگی و تأثیر مثبت ماساژ درمانی بر روی هورمونهای استرس مانند سروتونین و کورتیزول را در مقاله "نقش درمانی بدن در افسردگی" با ما به اشتراک گذاشته است.
متأسفانه ، مشتریان ما همیشه به ما نمی گویند که از افسردگی رنج می برند ، غالباً به این دلیل که خود آنها از این امر آگاه نیستند. گاها مشتری می داند که آنها دچار افسردگی می شوند و به اندازه کافی باز هستند تا در ابتدای جلسه با ما اشتراک بگذارند ، اما این لزوماً اینگونه نیست. بنابراین اگر آنها بی اطلاع هستند یا این اطلاعات را با ما به اشتراک نمی گذارند ، چگونه می توانیم وقتی با کسی که رنج می برد همکاری کنیم؟
در اینجا هفت نکته برای تعیین اینکه مشتری ممکن است با افسردگی مقابله کند ، آورده شده است:
فرم های مصرفی: ایده خوبی است برای اضافه کردن افسردگی و / یا استرس به لیست شرایط موجود در فرم های مصرفی ما ، زیرا این امر باعث می شود که مشتری ها ما را از این مشکل هشدار دهند. غالباً ، داشتن یک لیست ذکر شده به مشتریان این امکان را می دهد تا اطلاعاتی را که داوطلب نمی شوند در صورت تکمیل برگه ها ، به اشتراک بگذارند.
توجه داشته باشید که مشتریانی که داروهای مصرفی دارند می توانند در فرم های مصرفی خود لیست کنند. اگر آنها داروهای روانگردان را لیست می کنند ، به احتمال زیاد با افسردگی مواجه هستند.
تأثیر مشتری چگونه است؟ آیا آنها غمگین ، بی قرار و یا محور هستند؟ آیا آنها در مدیریت «خانه داری» قرار ملاقات - برنامه ریزی ، فرم های دریافت ، پرداخت ، مشکل دارند؟ شاید آنها بیش از حد استرس خورده باشند ، یا شاید با مه افسردگی سر و کار داشته باشند.
مشتریانی که درخواست "ماساژ آرامش بخش" یا "کاهش استرس" می کنند ، اغلب با افسردگی دست و پنجه نرم می کنند و به دنبال تسکین هستند.
گریه کردن روی میز یا در طول جلسه ممکن است علامتی از افسردگی باشد و مطمئناً علامت آن است که مشتری احساس غرق می کند. تغییرات در سیستم عصبی پاراسمپاتیک در هنگام ماساژ اغلب منجر به انتشار عواطف می شود که با گریه بیان می شود.
هنگامی که مشتری در مورد یک رویداد مهم زندگی مانند طلاق یا مرگ در خانواده با ما صحبت می کند ، عاقلانه است که در جستجوی سایر علائم افسردگی باشید.
همچنین خوب است که از شرایط مرتبط آگاهی داشته باشید که اغلب همراه با افسردگی هستند ، از جمله چاقی ، بیماری قلبی ، فیبرومیالژیا ، کسانی که دردهای مزمن و یا با شرایط زندگی مانند بیکاری ، طلاق اخیر یا مرگ زندگی می کنند. عزیز. اختلال عاطفی فصلی (SAD) همچنین می تواند منجر به افسردگی شود. علاوه بر این ، زنان بیشتر از مردان به خصوص پس از زایمان ، از افسردگی رنج می برند ، از این تعداد 1 از 10 زن از افسردگی پس از زایمان رنج می برند. آگاهی از پیوند این شرایط و افسردگی به خوبی در خدمت درمانگر و مشتری خواهد بود.